琴日去左流浮山... 食海鮮(助教聚會).... 最衰落雨... 食完野, 冇得去下白泥..... 嗚..... 得去海邊睇下野.... 好大呀////.\\\\ 仲有買左d野食, 好好味~~ 影左d無聊相(羞 解散左, 又無啦啦去左網吧... 又去... 煩...... 冇計...一定要同fd玩- -'' 悶悶地玩...
今日講真係頂唔到... 精神上有一d累... 開始有d壓力... 不過夜晚有人同我傾下計... 傾左少少... 放鬆下左... 但....
一切既事係唔係跟命運行呢...!? 有時覺得好幸運... 有時又覺得好糟透... 但背後都有好處... 妳有時比我選擇, 妳有時唔比我選擇, 但比我選擇果時, 已經係重要既事情, 哈哈'' 這個選擇可能是妳給我的 我會珍惜, 努力...... 不過我沒有這個力量堅持下去, 希望妳能幫我一把。