囧...
今日好早要去長沙灣打cqb(學野)
頭幾次都係白老鼠- -''
唉......
最後幾場先正常番...
不過場地呀sir
想同我地打過...
下...
做咩同我地挑機...
覺得我地d訓練係唔認死囉
想串我地...
唔挑啦(好多理由)
今日都中左好多槍...
嘿嘿....
打到晚間,
成班去左mk,
要買槍,
有呀sir陪...ya
買左hk416($1128)
.......
買完去左食野,
傾左好多野,
好多野都有用...
又學到野啦''
今日最灰係,
oii
勁多小學雞係冇腦,
激到我勁火,
白痴......
個mv既音樂重複,
因為係mv區,
mv唔同都可以既,
但係音樂一樣,
一方邊係話重帖都得架,
一方邊話唔同都架,
2樣都得架,
我聽左好多人意見,
佢地話玩野咩,
音樂一樣,
你既mv點樣都係重複架
仲有扣分lee d野都冇咩野啦
幾分,同重帖好易見到啦
重複咪重複囉,
少問題好似搞到勁大事件囉
白痴
|