Dies Irae
為何朋友和朋友之間都不會坦白呢!?或者你只需要普通朋友和同學,不需要比普通朋友的升級版,自己也不坦白,何會找到死黨,摯友,知己呢...
ben1186100
暱稱: 倫
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
夢想!
覺得好辛苦
好辛苦...
唉...主動永遠錯?
突然之間好想落雨
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
Departures ~やスギズれ
Departures ~やスギズれ
你不會再愛我
也不會再需要我了
然後我就這樣孤身一人
那個時候你說了什麼?
無法傳達的話語消散於空
明明知道結果 今天卻又許下
無法實現的願望


不要放手
緊緊地 牽著手
許諾永遠和你在一起
緊連的雙手很溫暖
非常地溫柔


你總是那樣地
惹怒我 最後還弄哭我
但等到事情發生之後
你說聲抱歉那表情
好喜歡


不要放手
我緊抱著 隨心所欲
想鑽入你的胳臂中
我們兩人緊貼著額頭
深沉入眠


是否早已知曉我們無法再見面了?


不要放手
緊緊牽著 我喜歡你
無法再一次展露笑容嗎
在你的溫暖還沒消失之前
緊抱我吧
2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


慘.. 分類: 未分類

頂....勁煩- -
勁多默書測驗...
又冇時間打機...
好想玩女呀(aika)
最衰......
同b班d同學識哂..
勁好玩..
個個人都勁白痴- -
哈哈...

發現左棉花朱古力好好飲呀
唔錯...

2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


分類: 未分類

今日好似得個玩字- -
英文堂小組討論
係到發膠,發左2堂...


放學去左網球
一放學先泥落雨- -
不過落左一陣
打呀打呀...
俊2好正
成日同佢玩..
勁正,打到佢勁開心- -
打完,超快番學校
番到點知..
射完左...
係到傾緊計...
放學同呀sir去左m記
講左doorout既時間日子
哈哈...有13日要去cqb同助教
唔錯...家下升高左40$- -
呀sir又請我地飲野
gd
係到傾番d cqb野
又到6點幾啦...


2009 年 12 月 7 日  星期一   晴天


12月真係冇時間- - 分類: 未分類

lee日都神神地...
不過,好多消息出現
哈哈....
好多活動..
怕1月考試差左- -
12月真係多活動到死....
想快d去明年...好多野會出^^

好消息!!
魯路修會有第3季