頂....勁煩- - 勁多默書測驗... 又冇時間打機... 好想玩女呀(aika) 最衰...... 同b班d同學識哂.. 勁好玩.. 個個人都勁白痴- - 哈哈... 發現左棉花朱古力好好飲呀 唔錯...
今日好似得個玩字- - 英文堂小組討論 係到發膠,發左2堂... 放學去左網球 一放學先泥落雨- - 不過落左一陣 打呀打呀... 俊2好正 成日同佢玩.. 勁正,打到佢勁開心- - 打完,超快番學校 番到點知.. 射完左... 係到傾緊計... 放學同呀sir去左m記 講左doorout既時間日子 哈哈...有13日要去cqb同助教 唔錯...家下升高左40$- - 呀sir又請我地飲野 gd 係到傾番d cqb野 又到6點幾啦...
lee日都神神地... 不過,好多消息出現 哈哈.... 好多活動.. 怕1月考試差左- - 12月真係多活動到死.... 想快d去明年...好多野會出^^ 好消息!! 魯路修會有第3季