今日同左風,文去左打機
好耐冇去打機呢...
去左b班,真係少見面左...
時不時出下街,
唔錯呀...
打完去食m記...
死傻仔文..
又行錯路...
最衰我地跟住佢行- -
去到又冇位坐..
買左野食拎出去食啦
點知買完
無啦啦又有位坐...
次次都係...
番泥果陣
文又擔心,教會d野
佢今日要去打波
佢講唔想去啦
好辛苦,好似困苦
因為自己都唔想打波
成日比人睇住,又似冇哂自由既人
真係可憐
我都想幫到佢
心靈上...
食晚飯,d菜裡面有魚骨係到- -
他媽的...唔小心卡左喉嚨
卡左成晚- -
死得啦
金魚又打電話泥同我傾計
佢都想人地幫到佢
又冇人信得過
得我一個- -
金魚呀,做咩野都慢慢泥
心快都冇用架

|