◆!|*昇之戀情`*.■*
ben13lee
暱稱: 噴飯小子
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區

« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2007-09-12
I.S.個Sir低能嫁
2007-09-10
2007-09-09
2007-09-08


日誌分類

全部 (11)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


2007-09-12

今日第1堂上體育堂,以為有野玩,點知...

番到學校整locker d野...先記得好似唔記得帶所匙,但係唔知點解,我個書包竟然有所匙,可能係呀媽幫我整

不過都好,唔洗比人罰...第1堂係英文,做左d班服之後就差唔多落堂,真開心,跟住睇番手冊先知原來最尾仲有一堂英文,死得啦要選班會,一d都唔想做成員囉,但係我又咩野都無做過,所以好大機會要做囉,真係慘

放左小息之後,就上中文然後就體育,終於到體育,第1堂都知係講廢話,因為其他班都係咁

落到去'清精room'之後等左勁耐都無人,所以班長叫我地入去先喎,叫佢入去先佢又淆底,大家都知我幾短,雖然唔係排第1,但係都係頭幾個,咁快入去驚比老師罰,唔換3又驚比老師話,咁慢先得

過左一陣,有個超勇的男同學入左去,跟住當然個個都入左去,不過仲有好多人無入我都無入,老師落左黎啦,佢都係叫我地入去,無奈就入左去

出左黎之後先知道原來1D班換定3等左好耐,曬到佢地個個溶曬,真係抵死

點知真係講左好多廢話咩考試未d咩介紹自己之類ge白痴野,曬到嘔

跟住話要跑步,跑佢死人頭咩,咁熱,仲要圍住學校跑2個圈,停一陣又跑多3個圈,不過係學校入面,不過都累死

原來中學體育堂係咁無奈同咁煩嫁,以後都唔玩啦,不過個呀Sir真係超好人,不過都唔夠馮主任好

換完3之後,本來有1個鍾零10分鍾ge lunch time變成40分鍾,因為換3煩左好耐,又要上去課室搵銀包同電話,煩死

因為太遲ge關係,唔可以再係置樂食,就行左去華都食,d野都幾好食嫁

番到學校就上視藝堂,都係今日先知有依堂ge存在..個Miss真係好黑人憎呀,煩到死

依堂超白痴,佢又惡喎,講廢話已經用左1又4分之3堂,最低能ge係,連佢派比我地dnotes都要跟住次序黎整

仲有低能野,話要買一過指定ge filep佢個k,佢話:厚度2cm,中間要有得夾住,厚得濟or薄得濟都唔得,要帶一個膠袋同信封

我諗你地間學校一定無d咁白痴低能又惡ge老師囉,正x街,好想打佢tim呀,又串喎

上完白痴堂就係英文堂,又係慘,好彩班主任黎遲左,仲有d關於壁報ge野要整,所以整左3個位姐,就係財政同2個班長,唔關我事,真好彩...........

5點幾先放學,因為做某d野(唔係留堂...)

番到屋企好累,就沖涼,然後玩一陣msn

今日大約係咁

刊登時間:2007-09-12 06:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 ben13lee 的日誌)


亞茵 於 2008-08-13 06:04 PM 發表:
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



colajoey 於 2007-11-29 07:27 PM 發表:
唔知你仲記唔記得我啦,我係何樂宜,我唸你都唔記得啦,算啦,可能你係憎我tim...
算啦,我預祝你生日快樂@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好耐無睇過依個blog啦....
依家先應你...都太遲啦.....可能你睇唔到im...
我當然記得你,我都無憎你....
多謝你預祝你生日快樂....
Posted at 2008-01-12 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



°[y0kO ▌ 於 2007-09-15 11:33 AM 發表:
a 唷唷 ,,
陰公囉 ~
你真係可憐哇 ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =
無奈
好假呀你
Posted at 2007-09-20 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



消逝•烙印 於 2007-09-15 09:31 AM 發表:
5點幾先放學!係咪要練跑?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
聰明...但係你係邊個呀
Posted at 2007-09-20 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



【﹏君 於 2007-09-14 09:47 PM 發表:
你打錯左好幾個字呀...
不過我真係好欣賞你d內容~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -'
多謝曬喎,原來你都識開口讚人,第1次
Posted at 2007-09-15 09:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yinchi_0624 於 2007-09-14 06:14 PM 發表:
哈哈~我地PE堂比你地好得多囉//..~跑左2個圈...不過其實有一個係行的...XDXD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩,咁正
我從依家開始,唔知點解有小小憎跑步呀
依家跑到隻引好痛
因為成日跑
Posted at 2007-09-14 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sIUwA 於 2007-09-12 06:55 PM 發表:
記住儲多d$呀>.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得啦
你都係呀
Posted at 2007-09-14 09:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ben13lee 的日誌 ]