‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
mango (dry_mango)
●x╳﹎siN﹌°°W... (wing1995123)
∘TKI (yes159357)
Ban Chao (Chaogeste)
ElaiNe (angel819)
Mikan (MikanLove)
❑ `政°✖〗 (sam992865228)
榮Dee²[★] (jakken)
↗大欣↙ (punkaian)
{♥傻苽蚊} (bblvivi)
Wa, CaRsoN (calvin310)
Va- Wa ! (vawa)
C.Fai (ChiCkeN56)
heraldofwind (heraldofwind)
★奸仔堅♀ (philip941120)
高達" (ken_leong)
怡 (bonita11)
♥情牙諾(k)` (SzeSzeChing)
banana (bunana1207)
timax (kaicomax)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 0
累積人氣: 7738
2009 年 5 月 18 日  星期一   晴天


好奸呀~~ 不滿 分類: 未分類

今日  好無奈呀~~~

星期一無冷氣日= =

上完體育堂冇得開冷氣 我地成班都覺得好慘呀~

點解無冷氣日要定係星期一呀~~  不滿的說=~=

雖然中午返到屋企有開,不過返到去學校就......

聽講d班一大早就有開冷氣呀 原因就係佢地班冇風扇= =

下午上幾何堂哥陣 張sir話好熱 你地做咩唔開冷氣呀= =

聽到呢句話哥陣我好無奈lo 唔係老師你地定無冷氣日ga咩

跟住講幾講本身就開到冷氣ga 不過由於班主任ga問題....

班主任將電源鎖匙交左比呀張sir

點知講左成堂幾何  都冇開冷氣

直到放學我地班都冇開過冷氣

跟住睇下其他班  佢地係到好爽咁嘆緊冷氣的說

爆無奈= =  今日講住咁多先  又要做功課的說-0-






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


MikanLove 於 2009-05-19 09:32 PM 發表:
你哥到近窗算好la....我個位1d風都無ar~=.=....=口=又臭wo....好想死...


0.0好彩今日下午有開ja...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你死左佢la~
不過今日下午有開冷氣都算好la~~
Posted at 2009-05-19 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pk1014 於 2009-05-18 10:12 PM 發表:
薯仔淆我地班主任丫 0v0
自己熱刀吾認 -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得冇錯 =v="
Posted at 2009-05-18 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



playdieyou 於 2009-05-18 09:36 PM 發表:
星期一都開左冷氣~咁都吾算係無冷氣日啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你地有開就當然la 咁串=~=
Posted at 2009-05-18 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]