‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
★累` (Tea_In)
★奸仔堅♀ (philip941120)
- ' 大海 ♥ (pk1014)
I DON"T CARE (doris6163160)
Irene♥ *▉曾為... (strawberry61)
✖傑`2™ KiTღ|к (kit123418)
榮Dee²[★] (jakken)
★`Ling2=) (ling572)
★'Ch0;) (Ch0)
mango (dry_mango)
小k (kristylei)
ElaiNe (angel819)
路人甲 (A66325089)
Mikan (MikanLove)
Ban Chao (Chaogeste)
×_〝豆釘;∮◆ (rachel987)
C.Fai (ChiCkeN56)
Babii 欣 (KeepSmiles)
`siu清 (lovekiss0218)
`-★〝景﹏×° ❤ (playdieyou)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 7
累積人氣: 7736
2010 年 11 月 15 日  星期一   晴天


考試魔鬼就到lat^t; 呆滯 分類: 未分類

太耐冇up la0.0

星期六哥日~ 晏就2點幾到返左學校歌唱比賽(班制)

我本身冇報名加ma-.- 點知星期五哥日 叫左我返黎-.-'

so 就返左黎`~ \口/ 我地班要入到決賽呀!!

之後唱完係操場到打波0.0 打左個幾鐘~

之後5點幾返屋企~ 夜晚8點幾去美食節0v0'

一開始 8點幾到等第1部9A  第2個站之ma-.- 就爆左車`

之後聰明的我就叫大家去總站到等車0v0'

去到 一陣就有部9A~ 哥陣唔係咁多人0.0~

9點去到美食節哥到~

食左少少野-.- 玩game玩得多-口-; 可惜公仔又芣是很多t^t'

玩到12點幾返左黎~

星期日做功課-v-;

今日test會計` 希望一陣返到去識la0.0'

下個星期exam了`~  大家加油lo~






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


Ashley179 於 2010-11-28 11:59 AM 發表:
哈哈0v0 講笑姐;
對你泥講攞100分唔成問題嘅~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

數學同地理是有信心會有機會100-v-;
Posted at 2010-11-29 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-11-17 09:57 PM 發表:
這...更加不可能-_-;
(不要怪我打擊你,kaka')
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁加0_0'
咁我拎個66分算了t^t'
99冇可能就66 la
Posted at 2010-11-18 01:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-11-17 02:03 PM 發表:
`um....這不太可能~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我拎個99分la\口/;
Posted at 2010-11-17 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



n0w_b 於 2010-11-16 08:49 PM 發表:
係咁撞到您..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我特登去搵你加~
Posted at 2010-11-17 06:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Michael00 於 2010-11-16 05:47 PM 發表:
我都好耐未用過呢個號la...
見係你...
先留言比你ja...
考試魔鬼就到la...
咁一齊加油la...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁多謝哂la~
Posted at 2010-11-17 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a0006642 於 2010-11-16 12:51 AM 發表:
今年好唔好 聽d人講話今年無咁好.
我都考慮緊去唔去今個星期.haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦~0.0'
Posted at 2010-11-17 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-11-15 06:46 PM 發表:
`哈哈,加油; 55!
`祝你Exam高分~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX`哂~
看我的 我一定拎個100分\口/
Posted at 2010-11-15 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]