‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
heraldofwind (heraldofwind)
ElaiNe (angel819)
╃ 幼音 (l0veyoyo)
Wa, CaRsoN (calvin310)
Michael (Michael00)
◇×小×魚||★ (Blovek)
timax (kaicomax)
Michael (resumed)
★累. (SECRETa_a)
kawaii.'/[ (kabb123)
★`Ling2=) (ling572)
Babii 欣 (KeepSmiles)
- ' 大海 ♥ (pk1014)
膠西佬 (ws76805428)
Va- Wa ! (vawa)
:;:;:*時間:;:* 〰⊹可否... (a14789)
-年+獸-PUN!!! (pun613)
★累` (Tea_In)
×_〝豆釘;∮◆ (rachel987)
榮Dee²[★] (jakken)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 3
累積人氣: 7779
2009 年 5 月 28 日  星期四   陰天


聽日放假la~~ 分類: 未分類

今日係放假ga前一日 不過放完仲要返多一日學

又要test同默書  唉- -

公民堂睇片好好笑 邱佬佢地哥組笑到o左  勁~~

今日英聽堂轉左做英文堂= ="

冇左下午堂英文  轉左今日難得冇ga幾何堂= = 成班嘩然的說  慘呀~~

到左下午幾何堂  果然好悶呀- -"

物理又要小測=-= 唔合格要罰抄呀= = 好彩我合格姐~~

不過有d人就好唔好彩la~~~xD  慘的說

我係呢到同你地默哀下la~~xD

跟住夜晚去左唔人打波=-=

去到得幾個人  不過之後又係成班人的說= ="

好多人  打左9點半到走左幾個

之後又去左第2個場到打

打到11點4到la  見到雞頭  原黎佢都有打打波ga- -

跟住打到11點8到la  閃人la=-=

幾個人仲買左comebuy飲tim  真係串

仲有呀 機佬中左幾次招- -有幾次都係我.......算la  冇事唔理la

之後返到黎沖完涼 就上網打blog= ="

不過真係好累  今日打咁多先la~~






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


WING5201211 於 2009-05-28 07:38 PM 發表:
-送戈cm比你哇0v0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm~
Posted at 2009-05-28 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing1995123 於 2009-05-28 05:31 PM 發表:
c0mm2nt''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm~
Posted at 2009-05-28 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MikanLove 於 2009-05-28 11:37 AM 發表:
調左幾何堂真系好慘...無lala又多樣功課=且=....0.0雞頭都去打波....=v=+勁野!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

難得冇幾何堂都變左有=.=" 慘
雞頭佢真係好勁呀~~
Posted at 2009-05-28 11:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rachel987 於 2009-05-28 11:29 AM 發表:
個人好多人打波0v0
可能係着運動服的原因-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係夜晚wo= =
我地去到係冇人着運動服ga wo=-="
Posted at 2009-05-28 11:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pk1014 於 2009-05-28 08:27 AM 發表:
下 -口- 雞頭刀有打波 0口0
女強人 >3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀 好勁呀~~
Posted at 2009-05-28 11:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



playdieyou 於 2009-05-28 01:28 AM 發表:
溫緊英文-.-"我要野飲!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

慢慢溫你ga eng la~xD
飲野自己買la~~
Posted at 2009-05-28 01:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sam992865228 於 2009-05-28 01:11 AM 發表:
我都好累丫"
仲打到周身傷曬"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你傷姐  我冇事
只係有d累姐  聽日冇事ga la
Posted at 2009-05-28 01:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]