哈 今日好爽呀~~
今日班主任又請假la=.=
所以早讀佢唔係到~~不過就係由薯仔張黎上=.="
全班驚訝呀~~~
之後上體育堂哥陣 以為係自修堂 點知去左上堂0.0
不過就係玩埋d有d低低地ga game=;="
仲有意外發生左=.= 係邊個就唔講la
然後上美術堂 我地去左美術室上
仲以為好似上一堂咁又係課室到想tim~~爽呀~
之後中午放學返屋企 同人傾msn=.=
唔小心做左d令到某某人唔開心ga野=.=
係到同你講聲 sorry=.=
之後中午返學 機佬拋棄左我地=.= 自己一個人閃左
真係衰呀~~~衰人~衰人~
返到去exam oral=.=
90分呀~~~xD 係自願出先有90分~~
抽哥d係冇ga~~ 就係唔知點解d人可以咁好彩抽中ga~~~xD
所以哥d人85分最高~~xD 唔記得左係邊組85分 唱歌ga=.=
邊組呀 記得ga話提我la~~=.=
我同肥華2個90分 太happy la~~~xD
連雲哥都有份呀~~好勁~~85分 比miss抽中
我地成班笑到傻左= =" 勁呀~~
之後放一個人返屋企~~本身係話請人飲野ga
不過佢走左 所以自己飲la~~xD
返到屋企係到打機=.=
今日打住咁多先~~ 仲要溫化學呀=.= 慘la~~
|