‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
↗大欣↙ (punkaian)
×_〝豆釘;∮◆ (rachel987)
{♥傻苽蚊} (bblvivi)
Candy (OuTing)
`{★}Siubbb:p (n0w_b)
karman. (KaRMaNChAn)
rit;) (ritrita)
♥情牙諾(k)` (SzeSzeChing)
- L.wai;歪 (Ashley179)
Babii 欣 (KeepSmiles)
banana (bunana1207)
Michael (resumed)
╃ 幼音 (l0veyoyo)
Mikan (MikanLove)
Irene♥ *▉曾為... (strawberry61)
:;:;:*時間:;:* 〰⊹可否... (a14789)
Tony JaJa (O0000000000O)
`-★〝景﹏×° ❤ (playdieyou)
★`Ling2=) (ling572)
●x╳﹎siN﹌°°W... (wing1995123)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 9
累積人氣: 7747
2009 年 6 月 2 日  星期二   陰天


今日太靠了= =" 驚訝 分類: 未分類

唉~~今日晨早起身趕返學=.=

返到去想堂上到好悶呀~~~

又幾何又代數=.=

之後化學仲要小測tim =.=真係慘~~

之後語文作文考試  我作左談禮貌呀=.=

你地作左d咩呀=.="?

不過作呢樣野唔知點作好呀= ="

好彩係放學收卷哥陣剛好做到結尾姐

之後同機佬,梁佬一齊走人  當時我地仲係學校ga 天客龍仲有幾個

跟住我同梁佬問左機佬佢作咩la

跟住佢話作義氣la 之後就講左句 "他嗎的"!

話咩係樓下d人真係冇義氣  係到等都唔等我 自己落左去

仲話咩我仲作到佢地咁有義氣tim 佢地居然走左= =" 

聽到之後  我同梁佬都笑左一餐~~xD  爆笑呀~~~

到左下午哥幾堂都有D悶 

物理仲超多野抄tim呀  shit=.="

之後小息  班主任入左黎  話化學小測邊d唔合格  要罰抄  真係抄la 咁都有我份

抄10次呀~~~shit=.=

上英文oral 我都冇聽人唱歌 係到抄化學

之後放學 去買comebuy la  點知又要請某某人飲=.=

仲撞到其他人  人地又請要我請la~~不過我冇錢剩  所以請唔到lu~~~

之後返到屋企  e+努力做功課中. . . . . 打住咁多先~

好似打得太多la= ="  算la  你地冇心情睇ga話  下次直接留個cm算la~~xD






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


MikanLove 於 2009-06-02 10:20 PM 發表:
由於做功課既關係...比人搶左第1*=v=~算la~佢個位都唔坐得幾耐架la~今日超多野抄ar~一齊搞點佢吧~!=333=仲要溫化學ar~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一齊抄la~~~化學做咩要溫習呀=.="~~xD
~我知咩事ga~~
Posted at 2009-06-02 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



playdieyou 於 2009-06-02 09:58 PM 發表:
又係我第1a_a"!哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無奈= ="
Posted at 2009-06-02 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]