‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
C.Fai (ChiCkeN56)
′詠↗恆え (cherry214)
karman. (KaRMaNChAn)
╃ 幼音 (l0veyoyo)
榮Dee²[★] (jakken)
CUpNoodlES (cuprice)
timax (kaicomax)
kawaii.'/[ (kabb123)
高達" (ken_leong)
✖傑`2™ KiTღ|к (kit123418)
●x╳﹎siN﹌°°W... (wing1995123)
`-★〝景﹏×° ❤ (playdieyou)
∘TKI (yes159357)
mango (dry_mango)
★'Ch0;) (Ch0)
- ' 大海 ♥ (pk1014)
Tony JaJa (O0000000000O)
I'M戀ღ熊貓. (a0006642)
KiD (KiD_MAn)
Crazy乂綠 (Kit_aP)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 4
累積人氣: 7733
2009 年 6 月 12 日  星期五   陰天


最後一次考試-,- 不安 分類: 未分類

幾日冇打la=.=" 原因就係. . . . . 算la  唔講好d~~

太好la~~ 聽日係最後一日ga考試

考完聽日ga化學  我就解放la~~~

卡卡卡~~

之前d野 都唔係好識做-,-

歷史死得la  都唔知點填-.-" 不過物理就識la

跟住之後哥日就考語文= =又唔識 之後再考物理  好易= ="

我發覺分2次考哥d野  第1科係難d  第2科好易= ="

你地覺唔覺呀- -"?

琴晚由於考數學   所以唔溫  係到打機

不過玩到10點幾la  就記起語文仲未抄名句呀=.=  所以就開始抄la

抄到我成12點幾呀  抄=.="

算la  今日d數學話易唔易 話難唔難= =" 不過就係ok ga

聽日考化學~~ 考埋聽日就考完la~~~

加油  忍埋聽日就解放la~~~哇卡卡~~~






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


wing1995123 於 2009-06-13 02:55 PM 發表:
comment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm=.="
Posted at 2009-06-13 03:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MikanLove 於 2009-06-12 12:28 PM 發表:
~.~都唔知抄唔抄好......唉~仲差1關...=v=爆埋佢la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

抄左有好多分加呀~~~
抄la~~
Posted at 2009-06-12 12:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]