幾日冇打la=.=" 原因就係. . . . . 算la 唔講好d~~
太好la~~ 聽日係最後一日ga考試
考完聽日ga化學 我就解放la~~~
卡卡卡~~
之前d野 都唔係好識做-,-
歷史死得la 都唔知點填-.-" 不過物理就識la
跟住之後哥日就考語文= =又唔識 之後再考物理 好易= ="
我發覺分2次考哥d野 第1科係難d 第2科好易= ="
你地覺唔覺呀- -"?
琴晚由於考數學 所以唔溫 係到打機
不過玩到10點幾la 就記起語文仲未抄名句呀=.= 所以就開始抄la
抄到我成12點幾呀 抄=.="
算la 今日d數學話易唔易 話難唔難= =" 不過就係ok ga
聽日考化學~~ 考埋聽日就考完la~~~
加油 忍埋聽日就解放la~~~哇卡卡~~~
|