今日放假la 晨早屋企冇人就起身打機=.=
打左好耐呀- -" 有成十個鐘la 應該-,-
係中午哥陣 冇野食 食粥=,= 仲要係白粥
要自己加料-,- 不過好彩 雪櫃仲有小小ga "pig"肉~~~~
仲有d菜-,- 加d頭菜同d聰 算係食得飽la-,-
跟住下午=.= 呀媽同呀爸返黎 又同我講要返大6la=.=
返去我都唔知有咩做 又冇野玩 都幾悶-,-
同佢地講完野 又訓教=.= 訓到6點幾 4點幾訓加
訓醒冇耐 又係食粥=~=" 慘呀0,0"
到左8點幾 又去打波-,-
打哥陣 係分校哥陣打左一陣 打到9點幾到la 就去青州到打
打到中段la 我地成班友仔睇到d睇=.=
就係機佬打女仔呀~~~~~
唔好誤會呀-,- 佢只係幫人汁返個波 不過就係細力得仔
冇錯 就係鈿力得仔 由於物理xxxx 唔識=.= 總之就係反彈
彈中左個女仔 之後打到11點幾就走人
不過就係唔知點解今日有咁多女仔打波= ="
今日打咁多先 聽晚返大6=.=
如果我18號返唔到黎 你地幫我睇下我洗唔洗補考la=.= 唔該la~~
|