‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
mango (dry_mango)
Tony JaJa (O0000000000O)
I'M戀ღ熊貓. (a0006642)
×_〝豆釘;∮◆ (rachel987)
`{★}Siubbb:p (n0w_b)
♥情牙諾(k)` (SzeSzeChing)
:;:;:*時間:;:* 〰⊹可否... (a14789)
★累. (SECRETa_a)
╃ 幼音 (l0veyoyo)
Ban Chao (Chaogeste)
{♥傻苽蚊} (bblvivi)
★奸仔堅♀ (philip941120)
- ' 大海 ♥ (pk1014)
kawaii.'/[ (kabb123)
↗大欣↙ (punkaian)
∘TKI (yes159357)
只有 影子陪伴 我 . (BlUe_6_6)
KiD (KiD_MAn)
ElaiNe (angel819)
★累` (Tea_In)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 3
累積人氣: 7758
2009 年 6 月 15 日  星期一   陰天


放假. . . . 愉快 分類: 未分類

今日放假la  晨早屋企冇人就起身打機=.=

打左好耐呀- -" 有成十個鐘la  應該-,-

係中午哥陣  冇野食  食粥=,= 仲要係白粥

要自己加料-,- 不過好彩 雪櫃仲有小小ga "pig"肉~~~~

仲有d菜-,- 加d頭菜同d聰 算係食得飽la-,-

跟住下午=.= 呀媽同呀爸返黎 又同我講要返大6la=.=

返去我都唔知有咩做  又冇野玩  都幾悶-,-

同佢地講完野 又訓教=.=  訓到6點幾  4點幾訓加

訓醒冇耐  又係食粥=~="  慘呀0,0"

到左8點幾  又去打波-,-

打哥陣  係分校哥陣打左一陣  打到9點幾到la  就去青州到打

打到中段la  我地成班友仔睇到d睇=.=

就係機佬打女仔呀~~~~~

唔好誤會呀-,-  佢只係幫人汁返個波  不過就係細力得仔

冇錯  就係鈿力得仔  由於物理xxxx 唔識=.=  總之就係反彈

彈中左個女仔  之後打到11點幾就走人

不過就係唔知點解今日有咁多女仔打波= ="

今日打咁多先  聽晚返大6=.=

如果我18號返唔到黎 你地幫我睇下我洗唔洗補考la=.= 唔該la~~






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


Tea_In 於 2009-06-16 12:03 PM 發表:
死肥仔`
打機打10幾廿個鐘`
怪唔得咁肥啦-_-`
肥死你喔`!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔係呀 仲早過我打機ga人冇資格話我= ="
哇卡卡~~ 你都係肥仔黎加- -"
Posted at 2009-06-16 03:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kingerwong 於 2009-06-16 01:56 AM 發表:
唉...我都係冇咩做咋
日日都係打機
有時真係好悶嫁,,,=3=
仲有點解你唔約我出街玩ar~~
真係心淡啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哥哥仔  你都要比你個電話我加=.="
咁耐冇見 唔記得你個電話la=.="
Posted at 2009-06-16 03:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pk1014 於 2009-06-15 05:38 PM 發表:
幫我睇埋好無丫 0v0
好拉 >3 吾該 ^33^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你同邊個人講呀=.=
我可能仲係大6wo 點幫呀~~哇卡卡= ="
Posted at 2009-06-16 03:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bblvivi 於 2009-06-15 12:21 PM 發表:
我想回大6..
comm3nt ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



playdieyou 於 2009-06-15 12:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-06-16 03:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MikanLove 於 2009-06-15 01:38 AM 發表:
~.~返大6真系好...我都想..不過系行街同剪頭髮..0v0我都想搵人幫我睇下洗唔洗補考
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=" 串我咁話lo wo-,-
Posted at 2009-06-15 01:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]