‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
mango (dry_mango)
IenG (IenG_Eb)
Tony JaJa (O0000000000O)
★`Ling2=) (ling572)
路人甲 (A66325089)
KiD (KiD_MAn)
CUpNoodlES (cuprice)
只有 影子陪伴 我 . (BlUe_6_6)
怡 (bonita11)
★'Ch0;) (Ch0)
-口-邱佬" (LouIsIao)
★累. (SECRETa_a)
Wa, CaRsoN (calvin310)
゚-♥ 等待 x') (ws05122286)
●x╳﹎siN﹌°°W... (wing1995123)
★奸仔堅♀ (philip941120)
★∮輕雨乂悠藍↗ (kingerwong)
高達" (ken_leong)
{♥傻苽蚊} (bblvivi)
∘TKI (yes159357)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 10
累積人氣: 7728
2009 年 6 月 16 日  星期二   陰天


系大6= = 無奈 分類: 未分類

今日我係大6= ="

琴晚成9點幾先返到黎大6

坐左成2個幾中ga車呀= ="

所以一黎到 等我姨媽佢地開完工就去食野~~

表哥同表姐都去左返學  所以冇返到黎-,-"  咁我就會好悶-,-

不過大6d野真係大件夾抵食= ="

超多呀~~~ 最勁ga就係個粥3蚊一大碗= =" 但又好食-,-

走哥陣  我飲左好多茶- -"  係茶 唔係水=.=

呀媽叫我唔好飲咁多 好易口乾 不過我當冇聽到=.= 飲左好多- -"

去到姨媽到=.= 都成11點幾12點 所以就訓教la

係黎之前都沖左加la~~

咁我咪去訓教lo~~~

由於表哥表姐唔係到-,- 所以我訓佢地張床- -"

呀媽叫我訓表姐張床 因為有風扇姐- -

跟住訓下訓下= ="  訓唔着= ="

仲好口渴= ="所以就係咁係張床到整下整下= =

整到3點幾都未訓到 而且表姐張床太軟=.=" 訓唔慣呀

所以我就落去飲水lo=.=" 跟住轉訓表哥張床= ="

有冇風扇我都唔理la-,- 訓左先算- -"

好快地 我訓着左- -"

到左今日ga10點  我比呀媽叫醒左- -"

抄  琴晚都冇點訓過- -"

不過都起左身 因為要去婆婆到=,=去到食完飯 之後就返黎

17號哥日返黎la~~ 太好la~~= ="

慘ga就係 我要自己一個人返=.=

一個人坐2個鐘ga車 好悶加=.= 仲要係夜晚黑=.="

今日打住咁多先  尖頭  18號哥日你比我見到你就死得la

串我串得咁happy~ 睇你哥日點死~~哇卡卡~~






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


rachel987 於 2009-06-17 05:07 PM 發表:
你咁利害,一個人係鄉下番落黎0v0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀  不過好似屋企人唔比=.=
Posted at 2009-06-17 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing1995123 於 2009-06-17 02:02 PM 發表:
c0mm3nt'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx 你個cm- -
Posted at 2009-06-17 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



n0w_b 於 2009-06-16 11:18 PM 發表:
老豆'^_______________^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乖女- -"
Posted at 2009-06-17 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pk1014 於 2009-06-16 09:05 PM 發表:
樓下戈位 .\/.
搶我第1 T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇卡卡~~= ="
樣衰- -"
Posted at 2009-06-16 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MikanLove 於 2009-06-16 08:51 PM 發表:
0.0無冷氣架咩.....~.~鄉下地方....甘咪好lo~系18號之前返到黎la~=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係鄉下地方呀  之前冇同你講咩=.="
18號之前好彩返到黎 唔係又比d蚊攻擊得仲慘呀~~~
Posted at 2009-06-16 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]