‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
Wa, CaRsoN (calvin310)
C.Fai (ChiCkeN56)
IenG (IenG_Eb)
❑ `政°✖〗 (sam992865228)
×_〝豆釘;∮◆ (rachel987)
- ' 大海 ♥ (pk1014)
Va- Wa ! (vawa)
♥情牙諾(k)` (SzeSzeChing)
kawaii.'/[ (kabb123)
∘TKI (yes159357)
◇×小×魚||★ (Blovek)
banana (bunana1207)
高達" (ken_leong)
Michael (resumed)
★`Ling2=) (ling572)
ElaiNe (angel819)
I'M戀ღ熊貓. (a0006642)
I DON"T CARE (doris6163160)
karman. (KaRMaNChAn)
CUpNoodlES (cuprice)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 4
累積人氣: 7722
2009 年 7 月 30 日  星期四   時晴時雨


又一次的累死我- -" 愉快 分類: 未分類

今日晨早=v= 真係晨早  5點幾比人叫左起身-  -

唔係屋企人  而係薯杰 比佢叫左去海邊跑步=v="

琴晚我地講好左la~~ 由呢日開始到暑假結束 日日都去跑步-  -"

5點幾就出發 跑到差唔多7點就返=口="

我地打算跑左海皮一圈  之後再行返去起點到再跑一次 之後就返歸la-  -"

當當係慢跑la-  -" 跑完第1圈 行返去再跑哥陣 有小小落雨....不過落左一陣冇落

咁係落雨哥陣  我地當然就係搵地方避雨la 之後冇雨再行返去

行返到去起點  再跑過-,-...  我地跑到一半路程  薯杰話跑唔到la....

咁我見仲有一半路程姐  我咪話我跑埋佢先 你係到慢慢抖下la- -" 係之前我話佢 真係冇恆心呀 咩咩咩哥d野-,-"

佢之前叫我去跑哥陣  又話咩跑步可以鍛鍊意志呀 咩咩咩哥d野  你差哥一半都唔跑埋佢 仲係到咁同我講=口=" 玩我麼-,-"

不過我當然就係跑埋佢la 跑完返去搵佢 又落雨-,-"

之前打波哥陣你又係落雨 e+連我跑步都落 你係咪咁呀!!!!!

咁我地就搵左個地方避雨la...等佢細雨左再走-,- 點知等左幾個字都唔停 所以我地決定-----跑返去

就係咁 我再一次咁做左落湯狗- -" 之前打波都係變左落湯狗....唉-  -" 唔好提la T^T

之後返到屋企沖左個涼食埋d野訓一陣 到左10點幾打機=v="

中午都冇咩好講加la- -"

夜晚 又去左打波=.= 今次輸左哥隊 又係要請人飲comebuy=.="

今日我唔知做咩 太勁la打3,7  姐係3分友誼 7分滿分咁la...差唔多係咁

 3對3 我哥隊我入左6分 自己隊其中1個人入左1分  另一隊0分=v="  哇卡卡~~  呀 唔係 3分友誼佢地攞哂=v="

不過友誼唔計正分ma~所以算係0分=v="~

就係咁 comebuy就落係我地手上=v=" 不過陸偉林冇錢-  -下次先請到我-.-"

所以下次先飲到  今次自己出住-v-"

返到屋企沖涼打機-,-" 而且屋企人返左工 冇人係到=v=

小弟報告完畢 係咁la=v="

仲有 有冇人有興趣一齊跑步 有就出聲=口="






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


sam992865228 於 2009-08-06 04:51 PM 發表:
 跑多d步當減肥lo"
cOmm2nt~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

減緊加la-v-
謝cm的說
Posted at 2009-08-06 07:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ken_leong 於 2009-08-05 04:26 PM 發表:
 其實4點 應該出發~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你自己去得la=v=
Posted at 2009-08-05 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cin_0202 於 2009-08-04 06:27 PM 發表:
cOmment: )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm~
Posted at 2009-08-05 09:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing1995123 於 2009-08-02 05:44 PM 發表:
 Cm''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm=口="
Posted at 2009-08-03 02:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rachel987 於 2009-08-01 10:29 PM 發表:
-3- 
5點幾就起身走步,,
真係早左d喎!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇咩呀  跑完返黎再訓過=v="
唔係好早  去到好多人la- -
Posted at 2009-08-01 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MikanLove 於 2009-07-31 10:57 PM 發表:
=.=我對跑步無興趣...........0.0都系訓多陣覺算了~~~~呵呵~~~~~=v=+你同雨好有緣呢~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我又冇叫你跑=v=" 訓咁多變豬加la~~
無可否認  我諗我同d雨真係有緣-口-"
Posted at 2009-07-31 11:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]