聽日就返大陸lo~~ 13號先返t.t
今朝早又去左跑步=v="
之前哥幾日都冇去lo 所以今日打算跑多d=v="
點知都係2圈=口=" 跑2圈真係好累人
而且今日痴左=.=" 冇lala有幾次係沖 唔係慢跑 所以累死-口-"
今日比平時早出去 返到亦比平時晚
不過跑ga速度快左 休息ga時間都多左=.="
休息哥陣 睇下其他人 原黎都幾多人加~~
唔好以為得d呀伯呀婆 仲有好多令女同令仔加- -"
連狗都有好多- -" 亦都有好多人都跑步=v="...
但係 有d人唔係跑步 睇住佢地 我同薯杰都係到講笑咁話
d人係到練緊絕世神功呀!!!!好勁呀~- -"
睇落又真係幾似加而且仲影左d相tim=.="
又有d無聊 順便影下周圍d風景 幾令加~~~
不過d風景係之前哥幾日影ga 不過都有幾張今日ga.....唔講咁多 去相=口="
仲有 我真係傻左la!!!我仲好煩tim!!!!!呢句話同呀邊個講加!!!!!!!
呢d係之前影ga=v=".....
呢幾張係今日ga=.="
今日哥d冇風景睇=口=" 係練緊功夫ga=v=人 仲有.....狗=口="
呀伯係到練緊功 薯杰叫我影加~~~~
狗仔都有練功呀=v=" 睇真d~~佢係企係到加~~~
|