‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
-口-邱佬" (LouIsIao)
怡 (bonita11)
高達" (ken_leong)
★奸仔堅♀ (philip941120)
★∮輕雨乂悠藍↗ (kingerwong)
ElaiNe (angel819)
karman. (KaRMaNChAn)
KiD (KiD_MAn)
↗大欣↙ (punkaian)
timax (kaicomax)
rit;) (ritrita)
Ban Chao (Chaogeste)
heraldofwind (heraldofwind)
♥情牙諾(k)` (SzeSzeChing)
{♥傻苽蚊} (bblvivi)
路人甲 (A66325089)
●x╳﹎siN﹌°°W... (wing1995123)
゚-♥ 等待 x') (ws05122286)
Crazy乂綠 (Kit_aP)
瑤瑤豬 (Andy28967027)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 10
累積人氣: 7786
2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


又打波la=.=" 鬱悶 分類: 未分類

星期五哥晚 因為某人病左 所以冇去打波=.="

係差唔多10點幾哥陣時ga無聊時間

冇lala比一班人打電話過黎叫我去打波=.="

哥陣我諗10點幾 邊有場-,-而且又冇波....所以冇去=.="

之後第2日晏就  成班人去左肥華到做美術-v-" 都算係幾好玩

不過我份野都係未做過=.=" 有d人只係幫個盒上左色姐.....之後返到屋企

7點幾 比人叫左去打波 而病左哥位 依然冇去-,-

去到打左一陣=.= 打到9點幾到....由於一d事 有4個人走左.....

得返我同林子浩=.=" 所以我地係第2個場到同人打波-口-"

都唔算係打波ga...只係練下d打法姐=口="

打到10點幾11點-.- 個場夠鐘關場 所以我同林子浩就走la=口="

其實我同佢唔同路....行左一陣 佢直行  我向左邊行  到陣時係青州海邊ga天橋哥到-口-"

分開左之後  我傻左-.- 我跑步跑到去差唔多哥間咩東望洋餅店哥邊-口- 打波都打到咁攰  我都幾佩服自己=v=

自己一個係返屋企係傻d加la 返到屋企沖涼玩下電腦 3點幾先訓教

岩岩9點幾就起左身 一陣應該去肥華到做美術~~ +v+"






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


a14789 於 2009-09-23 07:56 PM 發表:
 ^田^' 甘我地想去打牙ma030
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=口="
Posted at 2009-09-23 11:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rachel987 於 2009-09-20 02:44 PM 發表:
-3-美術點做呀?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔識做-v-"
Posted at 2009-09-20 07:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing1995123 於 2009-09-20 11:37 AM 發表:
comment']
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm=v="
Posted at 2009-09-20 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]