琴晚又去左打波 本身平時係星期五去ga-.-
但係星期六哥日 班粉腸都要上興趣班 so冇去=.="
琴晚比之前ga都要早去到-.- 其實都差唔多la-口-"
去到 有場呀-v-"
就係到打呀打-口-"
打到冇耐 見到松松 之後一齊打呀打-.-"
打波當然係要買水加la~~ 而係我地個場哥邊 有間細細ga鋪-.-
哥到時d野都幾平~~ 係買野哥陣 隻手整親=.="
比哥到d鐵括親 真係太唔小心la-口- 括親 流血-.- 不過之後都繼續打波
打到差唔多11點幾走人=口="
返到屋企沖涼打機-.-
今日朝早冇咩野做 晏就訓晏教-.-"
跟住做功課-.- 而手機 同人傾到差唔多冇哂錢 得返0.65-.-"
聽日test物理 溫習-v- 做埋個歷史先 歷史好麻煩呀=v=凸
|