係呢3日ga假期入面 我.....要虛脫了-口-"
因為 我地成班粉友 決定哂3日都打波-.-"
第1晚去哥陣 開頭冇咩人 所以我地都玩得幾癲-v-"
冇耐之後 黎左n多人 個個都係勁人-.-" 哥d大部份都係D班ga-.-"
所以佢地有佢地玩 我地自己玩-口-
玩到10點幾11點 閃了~ 返到屋企沖涼 打機 玩到2點幾訓教=.="
第2日 晏就去左肥豪到玩 之後到左夜晚
我地又去左打波la-口-" 無奈地 又係同返D班哥班人反-v-"
之後又係玩到哥個時間走人
返到去又係沖涼 打機 玩到2點幾3點訓教~.~
到左第3日 起身哥陣 周身酸痛0,0"
晏就係到訓晏教 夜晚都係去打波=.="
不過唔同ga係 除左見唔到D班哥d人 仲見到有人係到拍野~
聽講係關於威尼斯加wo 由於好奇心太強 搞到我冇咩心機打波
加上周身酸痛 冇耐 我地好早就走左la~ 10點半就返到屋企
返到去 依然都係沖涼 打機 今次玩到4點幾=.="
係呢3日黎講 都係打波 打機 同埋訓教 食野就當然加la~=.=" 功課未做過-v-"
今日 4點幾訓 9點幾就起左身=.="
晏d就做功課同溫習~ (我係一個好學生-v-")
功課多到傻-v-" 地理同英文又要背~ 死了~"
|