琴晚諗住去打波-,-" 不過應承左人唔去....唉~
所以夜晚留左係屋企到打機-.-"...悶7.7"
打到12點就off la~ 因為朝早去跑步-口-"
5點起身 打電話叫條粉腸起身 仆你個x-.- 又話累 唔去?!
好 我打電話比機佬 打左成4次 又冇人聽
之後打返個電話比薯杰 你條仆x 同我關機?!找死呀\口/
點知係我起身冇耐哥陣 打個電話比黃+民 佢已經行左過黎呢邊...
so 冇理由叫佢返返去加ma....所以我就同左佢去la-口-"
落到去樓下哥陣5點半到 好鬼死凍 又冇太陽.....
行到去海皮真係辛苦哂我la-v-" 真係可以講係千辛萬苦-,-"
去到跑第1圈哥陣 好似見到一個好似陸偉林ga人物-,-" 不過冇理 跑完先算la
因為當時係到諗 佢點會過黎呢 再加上咁早 所以冇理到-,-
跑完一次 ok累-,-" 之後又再行返去 原黎哥個真係陸偉林呀-口-"...
之後我地又一齊跑0,0" 跑到6點半到 個太陽比d雲姐住左睇唔到日出 可惜可惜=口=
之後走人 買左早餐同野飲 返到去岩岩好7點-口-" 沖涼 食野 食完玩陣電腦訓教-,-"
11點差唔多12點先起身=v="
你地今晚哈佬喂有咩節目呀-口-?? 去鬼屋嚇鬼搵埋我-v-"...
|