‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
KuAn (KuAn9561)
karman. (KaRMaNChAn)
`-★〝景﹏×° ❤ (playdieyou)
゚-♥ 等待 x') (ws05122286)
★累` (Tea_In)
{♥傻苽蚊} (bblvivi)
wingßaßii (WING5201211)
∘TKI (yes159357)
kawaii.'/[ (kabb123)
`{★}Siubbb:p (n0w_b)
KiD (KiD_MAn)
★'Ch0;) (Ch0)
Tony JaJa (O0000000000O)
↗大欣↙ (punkaian)
Va- Wa ! (vawa)
✖傑`2™ KiTღ|к (kit123418)
rit;) (ritrita)
Michael (Michael00)
GuY (hahasecret)
I DON"T CARE (doris6163160)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 4
累積人氣: 7780
2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


今日係萬聖節\口/ 忿怒 分類: 未分類

琴晚諗住去打波-,-" 不過應承左人唔去....唉~

所以夜晚留左係屋企到打機-.-"...悶7.7"

打到12點就off la~ 因為朝早去跑步-口-"

5點起身  打電話叫條粉腸起身 仆你個x-.- 又話累 唔去?!

好  我打電話比機佬  打左成4次 又冇人聽

之後打返個電話比薯杰 你條仆x 同我關機?!找死呀\口/

點知係我起身冇耐哥陣 打個電話比黃+民 佢已經行左過黎呢邊...

so 冇理由叫佢返返去加ma....所以我就同左佢去la-口-"

落到去樓下哥陣5點半到  好鬼死凍  又冇太陽.....

行到去海皮真係辛苦哂我la-v-"  真係可以講係千辛萬苦-,-"

去到跑第1圈哥陣  好似見到一個好似陸偉林ga人物-,-"  不過冇理  跑完先算la

因為當時係到諗  佢點會過黎呢  再加上咁早  所以冇理到-,-

跑完一次 ok累-,-" 之後又再行返去  原黎哥個真係陸偉林呀-口-"...

之後我地又一齊跑0,0"  跑到6點半到  個太陽比d雲姐住左睇唔到日出  可惜可惜=口=

之後走人  買左早餐同野飲 返到去岩岩好7點-口-"  沖涼 食野 食完玩陣電腦訓教-,-"

11點差唔多12點先起身=v="

你地今晚哈佬喂有咩節目呀-口-??  去鬼屋嚇鬼搵埋我-v-"...






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


rachel987 於 2009-10-31 08:27 PM 發表:
-V-....HallOwEeN HaPpy
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THx~
HalloweeN HappY ToO~
Posted at 2009-10-31 08:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pk1014 於 2009-10-31 02:45 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-10-31 03:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]