‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
Crazy乂綠 (Kit_aP)
Michael (Michael00)
I'M戀ღ熊貓. (a0006642)
- ' 大海 ♥ (pk1014)
KuAn (KuAn9561)
路人甲 (A66325089)
mango (dry_mango)
Michael (resumed)
C.Fai (ChiCkeN56)
banana (bunana1207)
高達" (ken_leong)
{♥傻苽蚊} (bblvivi)
膠西佬 (ws76805428)
heraldofwind (heraldofwind)
∘TKI (yes159357)
`siu清 (lovekiss0218)
′詠↗恆え (cherry214)
★∮輕雨乂悠藍↗ (kingerwong)
゚-♥ 等待 x') (ws05122286)
×_〝豆釘;∮◆ (rachel987)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 1
累積人氣: 7730
2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


星期五,六,日的行程0.0" 不安 分類: 未分類

星期五返學   廢話=口=  英文默書唔合格 33分 死了....唔合格抄10次....t.t

夜晚去左打波  算係幾黑仔

因為差d仆街+擦親...仲中左幾次波餅-口-"

之後打到11點幾 買宵夜返到屋企12點-,-"

返到去仲要洗衫 2點半先訓到-口-"

之後5點半起身....去左跑步 累死人-,-

今次巧多人呀0v0"  有成6個人陪我跑-v-" 跑到7點半~ 之後返屋企沖涼玩電腦...

仲叫左人黎我到教我幾何0v0" 哥陣屋企矛人

教到9點到  佢走人lo~-v-" 之後繼續玩電腦

玩到12點幾 有人叫我教佢幾何 芣過我話訓醒先教-,-"

12點半到訓到1點....比人打電話嘈醒ga=,= so起身教人幾何-口-"

講左2個幾鐘  ps 係msn到-,-"

之後3點幾  我又訓過-口-" 之後到左6點幾 食野

7點9去街總開會... 去到8點-.-" 開到差唔多10點

之後我去入會...之前都未入會的說-v-"

然後去m記食野+傾計 11點半閃人 返到去沖涼玩陣電腦訓教

今日朝早成日係屋企到  晏就做左一陣功課...

5點半呀媽收工叫左我去買鞋  再唔買我哥對野應該都挨唔到今個星期...

之後返黎去左m記到買野食-v-" 之後沖涼做功課..

e+努力抄Eng中...  岩岩比呀媽罵完 不爽中

睇黎考試之前 你地都見唔到我加la....

一陣仲要溫物理...唔想又死多科-口-"






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


rachel987 於 2009-11-11 06:18 PM 發表:
-3-吾溫習....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩呀>>0口0??
Posted at 2009-11-11 06:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kit_aP 於 2009-11-09 09:31 PM 發表:
 訓甘多,,你是豬麼0.o?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大佬 5個鐘都唔知有冇wo-口-"
Posted at 2009-11-09 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2009-11-09 05:30 PM 發表:
吾合格好正常,不用灰心...
比心機吧!xD=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會加油加la0,0"
Posted at 2009-11-09 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sam992865228 於 2009-11-08 11:15 PM 發表:
我英文未派"都5知合5合格呢!
不過我地5合格要抄1次喳!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地係抄"國家"哥張野10次呀
唔係課文-口-"
你最好同我唔合格\口/"
Posted at 2009-11-08 11:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



n0w_b 於 2009-11-08 11:10 PM 發表:
w0w.
我英文44分-v-'
高你11分^v^ 哈哈;xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不要那麼串bo=,=
Posted at 2009-11-08 11:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]