‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
IenG (IenG_Eb)
╃ 幼音 (l0veyoyo)
-年+獸-PUN!!! (pun613)
◇×小×魚||★ (Blovek)
✖傑`2™ KiTღ|к (kit123418)
★累` (Tea_In)
I'M戀ღ熊貓. (a0006642)
♥情牙諾(k)` (SzeSzeChing)
CUpNoodlES (cuprice)
{♥傻苽蚊} (bblvivi)
mango (dry_mango)
路人甲 (A66325089)
rit;) (ritrita)
Mikan (MikanLove)
瑤瑤豬 (Andy28967027)
❑ `政°✖〗 (sam992865228)
GuY (hahasecret)
膠西佬 (ws76805428)
高達" (ken_leong)
ElaiNe (angel819)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 2
累積人氣: 7757
2010 年 2 月 9 日  星期二   雨天


n耐冇打了- -" 無奈 分類: 未分類

                            太弟太耐冇up了0.0  因為~懶-v-"

                   哈-口-"  星期三開始放年假-.-"  唉~其他學校好似星期一就放左lo~

                                  今日  要簡文理班lo~  因為我太叻仔la~

                                                    2科  搞到我都唔知點簡好-.-" 諗下諗下  圈左理-口-

               之後  過左一堂之後  理又好似唔係好得咁  所以都係簡左文-口-"

                         而且  哇-口-"  班班頭幾名都係理  入到去  死人了-.-"

            之後  星期三  大個仔la~  去見工0.0

                                  係氹仔到做野0.0 "  我dady做哥到做-_-  30蚊一個鐘-v-"

                                                 11點半到3點半~ 哥到is酒樓來的0.0"  哥段時間  黃金時間呀 應該好鬼多人-.-"

                            現在報時  就係2點-.- 做咩咁晏  因為做功課-口-"  做個美術  快痴線la-口-"

                   明明應該係星期三放假唔洗交加ma  點知miss又叫我地星期二交wo=.=

                                         趕死人咩-口-"  仲係要畫漫畫人物d表情呀哥d野-.- 死人la  我都唔識呢加野ga-.-"

                            so 搞到e+咁晏-.- 岩岩做完~~準備訓教~~過埋聽日就放假lo~~

       亦都係  第1次去做野-.-"  加油~~






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


ken_leong 於 2010-02-13 03:02 AM 發表:
 個BLOG既風格變化咁大...
搞到仲以為係邊個..原來係隻豬...
比人工個時記得分一D比我^_____________^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 又唔是我想咁整ga  芣是小弟我整的 我何得何能呀-_-"
好~ 到時分返-10比你呀下~ 記得準時收錢la bo~
$v$"
Posted at 2010-02-13 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bunana1207 於 2010-02-09 07:14 PM 發表:
 BROTHER .加油..
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小弟EnG成績但下 你仲要同我打英文
仲要打大階 差d睇唔明-.-"
Posted at 2010-02-13 09:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Michael00 於 2010-02-09 06:01 PM 發表:
做人唔可以咁懶ga...勤力d la...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我e+咪好勤力咁做野lo~
絕對唔係為錢加~$v$"
Posted at 2010-02-13 09:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sam992865228 於 2010-02-09 12:52 PM 發表:
食野唔做野 做野打爛野-_____-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好過你野都冇得打爛~~=v+
Posted at 2010-02-13 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-02-09 10:34 AM 發表:
哈哈,比心機啊~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我一定唔會為左哥區區30蚊而博命加~~
我真係好比心機去學野加~~$v$"
Posted at 2010-02-13 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-02-09 10:28 AM 發表:
哈哈,比心機啊~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 當然la~哈~
Posted at 2010-02-13 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]