太弟太耐冇up了0.0 因為~懶-v-"
哈-口-" 星期三開始放年假-.-" 唉~其他學校好似星期一就放左lo~
今日 要簡文理班lo~ 因為我太叻仔la~
2科 搞到我都唔知點簡好-.-" 諗下諗下 圈左理-口-
之後 過左一堂之後 理又好似唔係好得咁 所以都係簡左文-口-"
而且 哇-口-" 班班頭幾名都係理 入到去 死人了-.-"
之後 星期三 大個仔la~ 去見工0.0
係氹仔到做野0.0 " 我dady做哥到做-_- 30蚊一個鐘-v-"
11點半到3點半~ 哥到is酒樓來的0.0" 哥段時間 黃金時間呀 應該好鬼多人-.-"
現在報時 就係2點-.- 做咩咁晏 因為做功課-口-" 做個美術 快痴線la-口-"
明明應該係星期三放假唔洗交加ma 點知miss又叫我地星期二交wo=.=
趕死人咩-口-" 仲係要畫漫畫人物d表情呀哥d野-.- 死人la 我都唔識呢加野ga-.-"
so 搞到e+咁晏-.- 岩岩做完~~準備訓教~~過埋聽日就放假lo~~
亦都係 第1次去做野-.-" 加油~~
|