‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
Irene♥ *▉曾為... (strawberry61)
- L.wai;歪 (Ashley179)
★∮輕雨乂悠藍↗ (kingerwong)
小k (kristylei)
★`Ling2=) (ling572)
∘TKI (yes159357)
C.Fai (ChiCkeN56)
Crazy乂綠 (Kit_aP)
karman. (KaRMaNChAn)
★累. (SECRETa_a)
★'Ch0;) (Ch0)
-口-邱佬" (LouIsIao)
KiD (KiD_MAn)
怡 (bonita11)
′詠↗恆え (cherry214)
-年+獸-PUN!!! (pun613)
◇×小×魚||★ (Blovek)
╃ 幼音 (l0veyoyo)
ElaiNe (angel819)
♥情牙諾(k)` (SzeSzeChing)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 9
累積人氣: 7764
2010 年 3 月 23 日  星期二   晴天


終於考完哂試la~ 明天去慈青-v-" 分類: 未分類

哇-v-" 終於考哂試la-v-

今日星期一派左4科 暫時係1死3生-口-"

英文炒左 46分-.- 芣說什麼=,= 就慘1個字

 歷史 79.2+1.2(miz差唔多改錯全班的第13題~)  岩了-v- so加1.2~ 進軍80-.-" 芣錯  唔通是我13號仔學號的運氣-v-?

幾何暫時黎講最高=.= 應該冇其他比它高了... 83分  錯左4分白痴部分-.- 唔係更高=口=

語文 66 唉0口0" 其他科星期四先派吧-.-

明天星期二~三去慈青營-v-"  開心~ 算係反唔洗返學~

但係見到d人玩d野都幾危險...又係幾十米上空反"獨繩橋"-_- 哇 仲有其他恐怖的

又好反又驚驚地-_- 希望反得開心d la~-.-"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

另外同大家講下d開心野-v-" 唔知點解呢

我覺得好鬼出奇 係考試哥陣 病鬼左la

仲要算係幾勁哥隻 制做了芣少雲吞-.-"

唔知點解...考完試之後 就係考完代數的最後這科

返到課室 沒有雲吞了-.-" 回到家垃圾桶說沒有雲吞吃了-,-"

到e+為止 身體是非常之健康-_- 好神奇呀-口-" 有d驚tim-v-"

唔通我k形-_-? 哇  媽媽me呀0口0 

算了  閃了0口0  執好d衫衫明天去慈青~~






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


Ashley179 於 2010-03-23 02:01 PM 發表:
一路好走XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 當然~我會看路的0v0"
Posted at 2010-03-24 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sam992865228 於 2010-03-23 12:51 PM 發表:
一路慢走...T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 當然慢慢的去~=v+
Posted at 2010-03-24 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bonita11 於 2010-03-23 12:46 PM 發表:
cOm2enT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝~
Posted at 2010-03-24 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]