哇-v-" 終於考哂試la-v-
今日星期一派左4科 暫時係1死3生-口-"
英文炒左 46分-.- 芣說什麼=,= 就慘1個字
歷史 79.2+1.2(miz差唔多改錯全班的第13題~) 岩了-v- so加1.2~ 進軍80-.-" 芣錯 唔通是我13號仔學號的運氣-v-?
幾何暫時黎講最高=.= 應該冇其他比它高了... 83分 錯左4分白痴部分-.- 唔係更高=口=
語文 66 唉0口0" 其他科星期四先派吧-.-
明天星期二~三去慈青營-v-" 開心~ 算係反唔洗返學~
但係見到d人玩d野都幾危險...又係幾十米上空反"獨繩橋"-_- 哇 仲有其他恐怖的
又好反又驚驚地-_- 希望反得開心d la~-.-"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
另外同大家講下d開心野-v-" 唔知點解呢
我覺得好鬼出奇 係考試哥陣 病鬼左la
仲要算係幾勁哥隻 制做了芣少雲吞-.-"
唔知點解...考完試之後 就係考完代數的最後這科
返到課室 沒有雲吞了-.-" 回到家垃圾桶說沒有雲吞吃了-,-"
到e+為止 身體是非常之健康-_- 好神奇呀-口-" 有d驚tim-v-"
唔通我k形-_-? 哇 媽媽me呀0口0
算了 閃了0口0 執好d衫衫明天去慈青~~
|