‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
mango (dry_mango)
wingßaßii (WING5201211)
Va- Wa ! (vawa)
GuY (hahasecret)
∘TKI (yes159357)
`-★〝景﹏×° ❤ (playdieyou)
`siu清 (lovekiss0218)
rit;) (ritrita)
IenG (IenG_Eb)
膠西佬 (ws76805428)
×_〝豆釘;∮◆ (rachel987)
banana (bunana1207)
Wa, CaRsoN (calvin310)
小k (kristylei)
Candy (OuTing)
KiD (KiD_MAn)
I DON"T CARE (doris6163160)
★∮輕雨乂悠藍↗ (kingerwong)
瑤瑤豬 (Andy28967027)
✖傑`2™ KiTღ|к (kit123418)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 7
累積人氣: 7725
2010 年 3 月 24 日  星期三   晴天


返來lo~-v-" 好開心呢~~ 開心 分類: 未分類

哇-v- 慈青返來了~玩得好開心~

第1日玩game分隊 係我地唔知ga情況下就分鬼左la-口-"

哇-.- 好彩哥隊芣錯姐=v=" 帶我地ga隊長係立青~ 2日1夜 多謝哂-v-

分完  各隊分開哂玩game~-v- 中午~ 食飯飯-v- ok好食~

之後 聽講座0.0 玩~v~' 食飯前反左

飛越橫樑0.0 全班一齊ga挑戰 多謝哂幫各位同學上ga人0.0"

時間-v-"  好似係8分40 0.0' 記錯莫怪-v-"

之後  野炊 自己一隊隊整野食~=v="

哇-v-  哈 都話我地哥隊唔錯加la  d野食得落~~ 還ok好食吧-v-"

自己用磚塔爐 用碳去燒飯-v- 好好食 我地組仲比其他人整得快=v=~

哈-,- 我都有整加 芣要少看我-_-'

之後食完~ 返房 沖涼~ 夜晚 同人連下機-,- 訓教-_-仲話諗住好晏訓

點知1點幾2點到就訓著左 第2日 7點幾8點幾起身

食早餐~ 之後玩最好反的game-v-" 高空game~~

我地玩哥個係7~8米高ga 隊隊都差唔多la~

我地係 高空 上下一條繩 下面係踩ga 上面係扶ga 行過去對面~ 都有15米咁遠0.0"

安全咁完成呢d game 都係靠哂大家-v-" thx你ga捉繩同打氣~-v-"

玩完 中午餐 之後總結lo 0.0 最後3點走人twt  好唔捨得呀 二日一就咁就完左

真係過得好開心~~=v= 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

講下其他野-v-"

哇卡卡  有個傻仔 沖涼哥陣 反鎖左對門 沖完涼 出唔返黎

係廁所到等左差唔多半個鐘先出黎 仲要係爬過隔離個廁格等人接佢-v-"

所以 大家沖涼哥陣 唔係反鎖 上個扣就好la~ 唔係好慘加~=v="

哥個人係邊個-v-? 咪就係周X lo 2個字的~~ 笑死-_-






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


Ashley179 於 2010-04-09 07:18 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-04-09 11:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mkb0y 於 2010-03-31 07:02 PM 發表:
 宣信=D`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 0.0'
Posted at 2010-04-09 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Michael00 於 2010-03-27 11:58 AM 發表:
好掛住立青a...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =0=~' 對~~
Posted at 2010-04-09 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rachel987 於 2010-03-26 05:43 PM 發表:
哈,好好玩~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 對~-v-
Posted at 2010-04-09 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



playdieyou 於 2010-03-25 08:02 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝0.0
Posted at 2010-04-09 11:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-03-25 07:32 PM 發表:
戈個反鎖左對門ge人好好笑..XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 之後返到房d野仲好笑-口-"
Posted at 2010-04-09 11:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Michael00 於 2010-03-25 12:44 PM 發表:
哈哈...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ...
Posted at 2010-04-09 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kit123418 於 2010-03-24 11:27 PM 發表:
 
cmcm@_@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝~=v=
Posted at 2010-04-09 11:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kabb123 於 2010-03-24 10:44 PM 發表:
好玩好玩" -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯0.0'
Posted at 2010-04-09 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sam992865228 於 2010-03-24 10:41 PM 發表:
我地聽日去啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 0.0'
Posted at 2010-04-09 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]