朝早 同機佬兄一齊返學;
英文test 8成都係撞既 睇怕唔過5字頭]
晏就地理抽背 最後一位又是小弟我-_-; 次次都係咁
有冇再黑d呀` 好彩既係 我識 唔洗抄-_-v
miss ho返左黎 同佢傾左2句
放學 同薯杰,政生一齊走 落樓梯哥陣 仆街跟住咬柴
幸好當時離地還有2級而已`
返到黎 有點腫;
明天語文+地理test 加油lo`