朝早9點幾返到去 10點鐘知道結果`~
miss入到黎 就咁就講 第1次叫名既安全;;
第2次要補考` 第3次要留班...
第1次就叫我名la-,- 姐係話~
ya 唔洗補-,-;; 之後哥d我就唔知la~
之後 傷心野唔講la... fd有幾個留班...
之後同機佬去左致富買野,買完坐車返去-.-
見到佢門口有個巴士站la 我地2個就好開心咁坐車返去la-.- 7A的說
我地好開心咁樣....去左葡京-_-;;
為什麼!!? 原黎我地坐錯車-.- 坐左去程-.-;;
之後等左成3個幾字先走人-.- 好笑既係 又係坐返7A-.-;;
12點鐘到返到屋企-.-;; 哈
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
好憎d人應承左人唔做野呀`
|