‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
`-★〝景﹏×° ❤ (playdieyou)
mango (dry_mango)
Babii 欣 (KeepSmiles)
高達" (ken_leong)
★`Ling2=) (ling572)
❑ `政°✖〗 (sam992865228)
●x╳﹎siN﹌°°W... (wing1995123)
`siu清 (lovekiss0218)
KiD (KiD_MAn)
膠西佬 (ws76805428)
IenG (IenG_Eb)
★∮輕雨乂悠藍↗ (kingerwong)
:;:;:*時間:;:* 〰⊹可否... (a14789)
榮Dee²[★] (jakken)
karman. (KaRMaNChAn)
★累. (SECRETa_a)
Ban Chao (Chaogeste)
KuAn (KuAn9561)
◇×小×魚||★ (Blovek)
★累` (Tea_In)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 1
累積人氣: 7777
2010 年 6 月 7 日  星期一   晴天


成功過關0.0;; 不屑 分類: 未分類

朝早9點幾返到去 10點鐘知道結果`~

miss入到黎 就咁就講 第1次叫名既安全;;

第2次要補考` 第3次要留班...

第1次就叫我名la-,- 姐係話~

ya 唔洗補-,-;;  之後哥d我就唔知la~

之後 傷心野唔講la... fd有幾個留班...

之後同機佬去左致富買野,買完坐車返去-.-

見到佢門口有個巴士站la  我地2個就好開心咁坐車返去la-.-  7A的說

我地好開心咁樣....去左葡京-_-;;

為什麼!!?  原黎我地坐錯車-.- 坐左去程-.-;;

之後等左成3個幾字先走人-.- 好笑既係  又係坐返7A-.-;;

12點鐘到返到屋企-.-;; 哈

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

好憎d人應承左人唔做野呀`






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


rachel987 於 2010-06-08 09:34 PM 發表:
-3-係咪好爽呢~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾好反~=v=;
Posted at 2010-06-08 11:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yes159357 於 2010-06-08 05:06 PM 發表:
- -''好傻仔!!XDXD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你就傻-,-
Posted at 2010-06-08 11:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SECRETa_a 於 2010-06-08 02:52 PM 發表:
醜事還要公佈阿= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

難得我跟你的醜事ma`
Posted at 2010-06-08 11:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Michael00 於 2010-06-08 09:42 AM 發表:
一齊直升...
感覺真爽...
哈哈...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈-_-;
Posted at 2010-06-08 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



O0000000000O 於 2010-06-08 09:38 AM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm`
Posted at 2010-06-08 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a0006642 於 2010-06-07 11:24 PM 發表:
開心就係咁既啦 but 弓喜曬
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝哂la`
Posted at 2010-06-08 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sam992865228 於 2010-06-07 08:37 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm`
Posted at 2010-06-08 11:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bunana1207 於 2010-06-07 08:04 PM 發表:
哈哈....咁好ge....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-_-好好咩`?
Posted at 2010-06-08 11:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



n0w_b 於 2010-06-07 06:02 PM 發表:
哈哈/做乜唔打的呢.^^?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知點解la下-_-;;
Posted at 2010-06-07 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-06-07 05:39 PM 發表:
- 好開心咁去坐車,點知坐錯車-,-
- 你好魚啊=_________='
- 不過都係恭喜你唔洗補考.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

開心遊澳門半島呀`
多謝哂lo0_0;;
Posted at 2010-06-07 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]