‵★無聊人﹏〞
ben623
暱稱: 肥威
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
凍=_=;
考試魔鬼就到lat^t;
補打中秋-v-;
凍死我la-_-;
小水滴`終會變成大河~...
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
Michael (Michael00)
IenG (IenG_Eb)
╃ 幼音 (l0veyoyo)
♥情牙諾(k)` (SzeSzeChing)
Babii 欣 (KeepSmiles)
◇×小×魚||★ (Blovek)
KiD (KiD_MAn)
瑤瑤豬 (Andy28967027)
- L.wai;歪 (Ashley179)
榮Dee²[★] (jakken)
膠西佬 (ws76805428)
I'M戀ღ熊貓. (a0006642)
★累. (SECRETa_a)
`-★〝景﹏×° ❤ (playdieyou)
mango (dry_mango)
★累` (Tea_In)
★`Ling2=) (ling572)
●x╳﹎siN﹌°°W... (wing1995123)
∘TKI (yes159357)
Crazy乂綠 (Kit_aP)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 580
今日人氣: 11
累積人氣: 7749
2010 年 8 月 20 日  星期五   陰天


腳痛-_-; 呆滯 分類: 未分類

17號朝早 同左2位小學同學去左跑水唐~

之後跑完去左街市樓上食早餐吹水-v-;

夜晚去左同fd去食雪鍋 9點食到11點 之後打波-口-;

波羅蓋個位好痛-.- 之前比人撞傷左t^t

之後18號 朝早沒什麼事 夜晚又打波-口-; 一樣腳痛也=口=;

今日19號  何瑩瑩生日  係到同你講句生日快樂0.0v

朝早同左班fd去左跑步 也是水唐~ 本多好勁也-.-

睇佢一口氣跑哂水唐都得 仲要ok快的說=)  好彩佢有等埋我地~_~

跑完哥陣  腳又痛la-.- 之後 聽到後面天橋好似撞車聲

去睇下  真係撞車-.-; 一部c家車同貨van 交通警唔洗3min到左-.-

之後XyZ`~ 又去左街市樓上食早餐~

夜晚又去左打波 buT` 有d落雨+腳痛+又少人  冇咩mOoD打-.-  好早10點幾就走人了0口0;

明天什麼也芣做-,-; 休息下隻腳=) 好痛也t^t






訪客留言 (返回 ben623 的日誌)


strawberry61 於 2010-08-28 11:55 AM 發表:
CM~>V<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝-v-;
Posted at 2010-09-03 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-08-22 10:29 PM 發表:
`Cm.祝你早日康復xd''''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝-v-; 好得差芣多了0.0;
Posted at 2010-08-23 02:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-08-22 10:28 PM 發表:
`Cm,Ba~La``!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝-v-; 詞窮了-_-;
Posted at 2010-08-23 02:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-08-22 10:27 PM 發表:
`Cm,yo```~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝-v-; 做咩咁yo-v-?
Posted at 2010-08-23 02:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-08-22 10:26 PM 發表:
`Cm,ya``~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝-v-; 做咩咁HapPy0.0?
Posted at 2010-08-23 02:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling572 於 2010-08-21 04:16 PM 發表:
真忙;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

貴人事忙ma-v-;
Posted at 2010-08-21 05:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



resumed 於 2010-08-21 03:08 PM 發表:
有冇事丫..
你..
仲林住約你出黎叫你拎手信tim...
點知你整親隻腳..
e+慳番..
呵呵...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

休息左一日 冇咩大事la-v-;
可以比黎拎手信la~~0.0v
Posted at 2010-08-21 05:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley179 於 2010-08-21 12:26 PM 發表:
CM;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝Y姐cm~0~
Posted at 2010-08-21 02:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sam992865228 於 2010-08-20 08:32 PM 發表:
晚晚打波都唔見你瘦- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

日日打機食野唔見你肥`?!
Posted at 2010-08-20 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kit_aP 於 2010-08-20 06:33 PM 發表:
不攰的家伙-口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對呀  本多真勁0口0;
Posted at 2010-08-20 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »