近排一得閒就睇「溏心風暴」,有時文文放工會同我一齊睇,記得文文陪我睇過之前有幾集,我都有喊,佢就話d女仔真係~又要喊,又要睇,傻傻地!之後又睇到一段,佢好似知我又睇到就黎要喊,佢就故意同我玩,令我分心,先無喊
今日終於睇晒「溏心風暴」啦,不過今日文文返左工,我自己睇,記得睇到程亮死哥part,程亮寫既日記,常在心因為程亮而唔開心,睇到我都勁喊,但今次文文不在旁邊,如果佢響度,唔知佢會唔會好似之前咁搞住我,唔比我喊呢?嘻!嘻!
文文,您......係咪都係唔想見到我喊同唔開心呢?