好飽呀!今日食咗好多野呀!早上10:00洋洋請我食麥當當,我食左豬柳漢堡嫁,
我本身叫豬柳蛋漢堡嫁><”
但唔知係咪比錯左.之後12:30又食燒豬肉喎∼之後又食橙橙,傻咗,飽到...
本身諗住同洋洋一更,可以一齊減肥,點知佢話要化悲憤為食糧,真是氣死我了,
發咗癲咁食!飽到4:00收工...