昨天您離開了我們1個月了=)`
在神的身旁快樂吧!
這1個月來;
我們沒有1個人忘記您..
沒有忘記您的堅強`
沒有忘記您教的道理`
對不起; 我們始終不夠堅強`
始終有淚滑下的時候`
但我們承諾
♥ 1定1定會好好的生活下去
♥ 好好珍惜與身邊的人共渡的時光
♥ 好好珍惜我們所擁有的(3
♥ 任何時候也不會輕言放棄
回想上1次颱風到來時..
袉帯走了您..
這次颱風再來;
您已不會再被袉帯走了
因為您已跟神幸福的在1起吧;)
但希望您在天堂
好好的守護我們`
慢慢的等著我們;
守護著這班支持了您1整年的朋友`家人
等著我們來到天家的1天
我們都相信;
因為這是您給我們的承諾=]
s!u yan 於 2008-09-13 01:32 AM 發表:
小仲...
你記得系天國等我地丫
我地吾會忘記呢1課
因為系你用心甘教我地既
bbchan2003 於 2008-09-11 10:49 PM 發表:
Mr.仲v3v
i miss u..希望您會在我地既身邊陪住我地成長`
每壹日都會為您家人默默禱告v3v
希望尐仲既家人快D忘記,唔好唔開沁啦`
v________v"]]
Baby Crystal 於 2008-09-11 08:29 PM 發表:
天國再會=}
Connie~Ng 於 2008-09-11 06:02 PM 發表:
寶貴的一課,
我會記得!
因為,
這是你賜予我們的!
CH!NG* 於 2008-09-11 05:55 PM 發表:
-V-'' 1定能再見喔`小仲._. 等我們(3
駒駒 於 2008-09-11 05:17 PM 發表:
寫得好~上到去我地先認識~
Connie~Ng 於 2008-09-11 01:03 AM 發表:
對,
天國再會,
一定要等我們喔!
coolice 於 2008-09-10 10:21 PM 發表:
我係衍仲哥哥衍庭既團友仔
安息禮拜o個日我都有到場
衍仲能夠有你地呢d好朋友
係佢既福氣 =]
放心啦
衍仲已經去左一個無痛無憂慮既世界
天父會保守佢
但在生既我地
一定要繼續努力
將來o係天堂同佢重聚!
ChunG 於 2008-09-10 08:39 PM 發表:
寫得唔錯丫~
小仲; 天國再見了
Jeff. SK Chan 於 2008-09-09 12:03 AM 發表:
我雖然事前5識佢,
但係睇完條片就好大感觸
(雖然我冇喊出黎, 但心中始終酸了一酸),
心情好複雜. 同佢身邊嘅人傾過就更了解衍仲.
現在希望佢在天家好好生活,
在主旁陪伴我地每一日.
到我地過身後在天國再會.
我決定明天再為他響號13響
小欣&小晴: 不要難過, 好好讀書, 要以衍仲為動力呀
ChunG 於 2008-09-08 11:32 PM 發表:
希望佢可以係天國開心快樂啦
佢GE 離去,同左我地講一個人係好脆弱
一定要珍惜現在
晴,見到你哭,其實我都有點想哭的
不過他不是教了你堅強嗎
希望有天可以再見吧
駒駒 於 2008-09-08 11:17 PM 發表:
過去左就係過去左~
我相信佢都唔想見你到你地咁~
開心d啦~
佢宜家係個好靚好好玩好開心既地方望住你地嫁~
唔好衰俾佢睇~要開心過佢~
你個衰豬~攪到我d眼淚都出緊黎~
記住呀~我永遠都會係你身邊~
你唔係自己一個嫁~
向前行~唔好企係原位~
|