|
|
| 2008-07-08 |
|
今朝番去post exam activity,,,
聽我地form 既人係道present 關於義工服務既野,,,
悶爆,,,-口-''
見到班細路d 相,,,
令到我又有番殺人既衝動...-口-''
同jacqueline 佢地反15-20,,,
呵呵呵呵,,,好好笑,,,
之後去左賣書,,,
3年黎第一次成功地賣書...
好有成就感呀...!!!!!....哈哈哈哈...-口-''
走既時候係mtr 道撞到crystal,,,
之後一齊去食飯,,,
又上左黎hea一陣,,,
夜晚狂睇電視,,,
呠呠,,,好黑人憎lor,,,
我今個禮拜唯一一日假期,,,
竟然呀ba 請假,,,
WHAT THE BLOODY HELL....
|
| 發表時間:2008-07-08 11:08 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-07-07 |
|
今朝5點9 就要起身,,,
一早番去練歌...
超眼訓...
早知就5 咁早番啦,,,
遲多10分鐘都仲得...-口-''
喎個湖南交流既mc,,,
佢d 英文令我諗起zicr,,,-3-"
呠呠,,,
個交流悶到爆,,,
尤其係朗誦喎part,,,
我悶到差少少就訓著左...汗...-口-''
之後番上去music room hea,,,
狂笑...>3<"
之後又練左一陣歌先走,,,
累死了...
番到黎勁想訓覺,,,
但係始終煲劇既吸引力大d,,,,呵呵... |
| 發表時間:2008-07-07 11:31 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 249 | »
|