|
|
| 2008-07-04 |
|
今朝一早番去練歌,,,
有一種被出賣的感覺,,,
點解要我拎咪,,,
仲話如果去到同人地學校夾要我唱solo...
呠呠呠呠呠,,,
找其他人就不行唷..?!...奇怪...-口-''
之後番屋屋hea hea hea,,,
下就出去上堂,,,
好彩有帶帽,,,5係曬死...-口-''
番黎喎時見到有個女人係我前面等過馬路,,,
佢不停咁撥佢d 頭髮...
d 頭皮好似落雪咁飄落黎...
嚇到我彈開...>3<"
夜晩落左去游水...
呠呠,,,累死了....
天日5知識5識起身去練歌呢....-口-''
|
| 發表時間:2008-07-04 11:14 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-07-03 |
|
今日番去...
謝依買左本書書俾我做生日禮物,,,
超開心的...
很美的poster...
生日咭上面還有我最愛的骷髏骨頭,,,呵呵呵呵
派卷...
hist 死得最慘...
得6字頭..>3<"
中史係呢兩年黎最高分既一次,,,呵呵
chem 同bio 計埋mc 都有8字頭,,,
phy 得7字頭,,,比想像中差了一點點...
放學衝落去食野,,,
食完去練歌,,,
點知我地去到佢地都未開始練,,
激死...>3<"
呠呠,,,俾人出賣,,,
7月7 號喎場要拎咪唱...
無言....-口-''
走喎時撞到sheila,,,
番到屋屋又係道hea,,,
仲再番多兩日學就放暑假la..!!!... |
| 發表時間:2008-07-03 10:58 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 249 | »
|