|
|
| 2008-07-29 |
|
今朝8 點幾起身,,,
向書展進攻,,,
第一次見呀瑜,,,(到宜家都係有d 5 慣咁叫...-口-'')
本來仲驚可能會認5 出...-口-''
買左4 本書...
有靛既 "疒",,,
(本書好多插圖都有血,,,有一板仲係一張血紅色既紙,,,上面有d 深紅色,,好似血潰既東東,,,型呀..!!)
林詠琛既 "星星的眼睛",,,,(not for me,,,呀媽order 要買本林詠琛既書俾佢...汗...-口-'')
同埋深雪既 "樹熊的左眼愛上右眼" & "朝聖•愛•傳說" (後者既cover 實在太吸引了...!!!)
行到1 點就走左,,,
反正要買既都齊la,,,
留係入面都冇野做,,
出到去本來想食m 記,,,
迫到爆...
唯有求其搵間 restaurant,,,
番到屋屋睇左少少,,,
呵呵呵,,,
夜晚shark last episode,,,
呠呠,,,個ending 求其左dd,,,
可惜...>3<"
|
| 發表時間:2008-07-29 11:06 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-07-28 |
|
今日過得好無聊,,,
星光又睇左,,,
超偶又睇埋,,,
黑糖群俠傳又睇左,,,
睇到冇野好睇,,,
呠呠呠呠,,,悶瓜左...>3<"
屋屋勁熱,,,
一個下就已經食左半排冰...-口-''
不過都係焗熟左...
汗,,,-3-''
夜晚出左去食飯,,,
呠呠呠,,,
過左2日,,,終於可以食d 5同d 既餸,,,
感動到飆汗ing,,,-口-''
餐餐都食同一堆野,,,
太過份了吧...>3<"
天日就要向書展進攻la...加油...!!!!! |
| 發表時間:2008-07-28 11:48 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 249 | »
|