One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-07-21  

終於番la 我...!!!!!!....

打番呢6 日係北京做過d 咩先,,,

1st day,,,

朝頭早4點幾起左身,,,

搭tracy 呀ba 架的士去機場,,,呵呵呵呵,,,

北京機場既垃圾桶好潮...!!!!!!...

俾fish 同迪迪偷拍,,,,好慘...

下就去左"走台",,,(第一次聽到呢個詞語....-3-)

之後用點心,,,就係食一份超級難食既三文治,,,

奇怪到不得了...-3-''

夜晚唱完番酒店,,,

夜晚成堆人入左迪迪間房,,,

一有人敲門就即刻爬入個衣櫃入面,,,

驚有人check 房,,,-口-''

2nd day,,,

7個鐘morning call ,,,早到傻下傻下,,,

喎個早餐,,,,係自助形式的,,,

掂到乜咁,,,d 火腿係凍ga,,,都5知係咪特登的...

喎日係比賽,,,

係個台道re 左一次,,,俾人的左出去門口練歌,,,係咁俾人望住,,,

仲有一大堆bb 無啦啦彈出黎,,,想過去一腳伸開佢地...-3-''

夜晚先勁,,,5點鐘去 "娃哈哈大酒店" 食dinner,,,勁難食

好彩我地夜晚叫翁sir 帶我地出去食野,,,哇卡,,,

3 rd day...

朝頭早去左咩博物館,,,

再去故宮,,行到腳都跛,,,

d 大陸人仲成日吐痰落地下,,,有個細路直程當故宮既樓梯附近係廁所,,,好噁...>3<"

夜晚又要出去唱,,,

呠呠呠呠,,,勁無聊,,,

4th day,,,

朝頭早去左長城,,,

冇乜點行過,,,狂食雪條,,,哈哈

之後本來話去睇水立方同埋鳥巢,,,

不過因為保安理由冇得去,,,

但係我十分非常okay,,,哈哈

5th day,,,

一早就去天壇,,,

又去買雪條lu,,,

條雪條勁型,,,,遲d 擺張相上黎,,,哈哈,,,

下就去左王府井,,,

去奧運專門店買手信,,,

之後去食烤鴨,,,

超好味...>3<"

之後去書店買喎d mini 到 5可以再mini 既字典,,,哈哈

夜晚迪迪過左黎同我訓,,,

好彩冇踼到佢...-口-''

最後一日,,,

一早就check out,,,

去睇閉幕禮,,,勁悶,,,成排人都訓晒,,,哈....

lunch 去食buffet,,,

又多人,,,d 野又難食,,,汗...-3-"

之後就直接去機場,,,

番黎喎時,,,思樂佢地耳仔痛到好似就崩潰咁,,,

好彩我不嬲都5會姐,,,

呼,,,練左咁耐,,,終於搞掂la..!!!

發表時間:2008-07-22 12:28 AM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-07-15  

今朝好早好早起身,,,

睇星光3 上棒棒堂,,,

雞排公主超厲害的咧,,,

29分...>3<"

有林志炫當評審,,,

嚇我一大跳...-3-''

下就去toss 道練歌,,,

大眼妹冇番,,,

soprano 2 得番2個人,,,

好慘...-3-''

夜晚出左美孚食飯飯,,,

呵呵,,,有新電話用,,,

趕得設帶埋去北京,,,哇卡,,,

由天日開始,,,在下將消失大約6日,,,

去左北京參加咩國際合唱節...

大家記住要繼續留cm呀,,,

我會還的,,,

發表時間:2008-07-15 11:04 PM  [ 訪客留言(36) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]