終於番la 我...!!!!!!....
打番呢6 日係北京做過d 咩先,,,
1st day,,,
朝頭早4點幾起左身,,,
搭tracy 呀ba 架的士去機場,,,呵呵呵呵,,,
北京機場既垃圾桶好潮...!!!!!!...
俾fish 同迪迪偷拍,,,,好慘...
下就去左"走台",,,(第一次聽到呢個詞語....-3-)
之後用點心,,,就係食一份超級難食既三文治,,,
奇怪到不得了...-3-''
夜晚唱完番酒店,,,
夜晚成堆人入左迪迪間房,,,
一有人敲門就即刻爬入個衣櫃入面,,,
驚有人check 房,,,-口-''
2nd day,,,
7個鐘morning call ,,,早到傻下傻下,,,
喎個早餐,,,,係自助形式的,,,
掂到乜咁,,,d 火腿係凍ga,,,都5知係咪特登的...
喎日係比賽,,,
係個台道re 左一次,,,俾人的左出去門口練歌,,,係咁俾人望住,,,
仲有一大堆bb 無啦啦彈出黎,,,想過去一腳伸開佢地...-3-''
夜晚先勁,,,5點鐘去 "娃哈哈大酒店" 食dinner,,,勁難食
好彩我地夜晚叫翁sir 帶我地出去食野,,,哇卡,,,
3 rd day...
朝頭早去左咩博物館,,,
再去故宮,,行到腳都跛,,,
d 大陸人仲成日吐痰落地下,,,有個細路直程當故宮既樓梯附近係廁所,,,好噁...>3<"
夜晚又要出去唱,,,
呠呠呠呠,,,勁無聊,,,
4th day,,,
朝頭早去左長城,,,
冇乜點行過,,,狂食雪條,,,哈哈
之後本來話去睇水立方同埋鳥巢,,,
不過因為保安理由冇得去,,,
但係我十分非常okay,,,哈哈
5th day,,,
一早就去天壇,,,
又去買雪條lu,,,
條雪條勁型,,,,遲d 擺張相上黎,,,哈哈,,,
下就去左王府井,,,
去奧運專門店買手信,,,
之後去食烤鴨,,,
超好味...>3<"
之後去書店買喎d mini 到 5可以再mini 既字典,,,哈哈
夜晚迪迪過左黎同我訓,,,
好彩冇踼到佢...-口-''
最後一日,,,
一早就check out,,,
去睇閉幕禮,,,勁悶,,,成排人都訓晒,,,哈....
lunch 去食buffet,,,
又多人,,,d 野又難食,,,汗...-3-"
之後就直接去機場,,,
番黎喎時,,,思樂佢地耳仔痛到好似就崩潰咁,,,
好彩我不嬲都5會姐,,,
呼,,,練左咁耐,,,終於搞掂la..!!!
|