One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-08-15  

今日又要番british council...

又要早起身,,,

痛苦,,,

約左sheila,,,

佢又遲到la...

呠呠呠,,

下次要約早佢半個鐘,,,!!!

佢上到黎仲要掛住訓覺,,,

激死我la...!!!...

哼哼哼哼,,,

下就出去上堂,,,

曬死左...>3<"

夜晚睇女排,,,

呵呵呵,,,

有我支持的USA Vs 中國,,,

USA 贏左,,,

開心到飛起,,,

哈哈,,,USA 是最棒的,,,!!!!

發表時間:2008-08-15 11:46 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-08-14  

今日終於5 洗早起身la..!!!

hapii,,,

約左sheila,,,

佢照遲到,,,哼哼..!!

為左報仇,,,

我要將佢張相po 上黎,,,

雖然俾佢姐左個樣,,,但係張相既焦點係個髮型道,,,所以okay的,,,

哈哈哈,,,,噴水池裝呀..!!!!

還塗了指甲油的咧..!!!

笑翻了...

好久沒有跟一個人面對面談這麼長的時間了耶,,,

連在msn 或者 講電話的都沒有,,,

我快要變自閉了...-3-''

今日係我同呢個miss 學volin 既最後一堂,,,

因為佢9月開始要番工,,,

5再教琴,,,

有點可惜了,,,

不知新miss 會是怎樣...-3-''

天日又約左sheila la...!!!...

呵呵呵呵,,,,

發表時間:2008-08-14 10:46 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]