One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-08-13  

今朝又要番british council...-3-''

呠呠呠,,,無聊得很,,,

不過"debate" 的時候倒是很好笑耶,,,

呵呵,,,

番到屋屋,,,

已經5知做咩好...-3-''

煲劇,,,又冇劇好煲...

小說,,,好睇喎d 我都睇過,,,

星光又因為奧運停左一個禮拜,,,

呠呠,,,

突然覺得自己的人生好頹廢耶,,,

失敗...

黃昏去學結他...

仲未決定開學之後會5會繼續學,,,

呠呠呠,,,-3-''

夜晚長期駐守係電腦前面,,,

呵呵呵,,,

天日約左sheila咧,,,

發表時間:2008-08-14 12:19 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-08-12  

今朝差少少起5 到身,,,

呠呠,,,

睇番籃球火,,,

哈哈,,,

大鷹好帥呀,,,

發現w 原來真的超辣的咧,,,

正...!!!

睇左一套叫綠光森林的東東...

呠呠,,,還蠻悶的咧,,,

超級喜歡牧羊的星星,,,

呵呵呵,,,男主角還蠻帥的,,,可是很老耶...>3<"

夜晚又俾人鬧la,,,

呠呠呠呠呠,,,,

點解呢排成日俾人鬧ga...

可恨...

不過5 洗番大陸就okay了,,,

哇卡卡卡卡卡,,,(奸笑ing~~~)

發表時間:2008-08-12 11:54 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]