|
|
| 2008-08-13 |
|
今朝又要番british council...-3-''
呠呠呠,,,無聊得很,,,
不過"debate" 的時候倒是很好笑耶,,,
呵呵,,,
番到屋屋,,,
已經5知做咩好...-3-''
煲劇,,,又冇劇好煲...
小說,,,好睇喎d 我都睇過,,,
星光又因為奧運停左一個禮拜,,,
呠呠,,,
突然覺得自己的人生好頹廢耶,,,
失敗...
黃昏去學結他...
仲未決定開學之後會5會繼續學,,,
呠呠呠,,,-3-''
夜晚長期駐守係電腦前面,,,
呵呵呵,,,
天日約左sheila咧,,,
|
| 發表時間:2008-08-14 12:19 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-08-12 |
|
今朝差少少起5 到身,,,
呠呠,,,
睇番籃球火,,,
哈哈,,,
大鷹好帥呀,,,
發現w 原來真的超辣的咧,,,
正...!!!
睇左一套叫綠光森林的東東...
呠呠,,,還蠻悶的咧,,,
超級喜歡牧羊的星星,,,
呵呵呵,,,男主角還蠻帥的,,,可是很老耶...>3<"
夜晚又俾人鬧la,,,
呠呠呠呠呠,,,,
點解呢排成日俾人鬧ga...
可恨...
不過5 洗番大陸就okay了,,,
哇卡卡卡卡卡,,,(奸笑ing~~~) |
| 發表時間:2008-08-12 11:54 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 249 | »
|