One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-07-27  

琴晚2點幾先訓,,,

今朝1點就俾人叫醒,,,

過份,,,

開始煲Bones,,,

由考試之前已經買左,,,

但係宜家先開始睇,,,唉唉,,,

睇左一陣就俾人捉左出去,,,

5知邊個細路生日喎,,,

呠呠呠,,,好煩好煩好煩,,,

最5 中2 去呢d 生日會,,,

更慘既係我好討厭個"主角",,,

之前一路都話夜晚有咩乳豬席食,,,

咁我諗住都會係去d 大酒樓或者hotel 食啦,,,

點知係一間係d 山區地方,,,

好污糟既餐廳,,,(ps,,,係餐廳ja,,,連一個細酒家都5係...-口-)

汗,,,

d 野食同琴日喎d 差太遠la,,,

冇衝動去食...-3-''

哈哈,,,

後日去書展la...

書書們,,,你地要等我...

發表時間:2008-07-27 11:34 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-07-27  

今朝好早起身,,,

入天水圍,,,-口-''

表姐嫁la..!!!...

夜晚係marco polo hongkong hotel 道飲,,

呠呠,,,

好耐未試過著除左校服之外既裙...-口-'''

5 慣....>3<"

 

♥必須發表一篇文章,將所有愛的問題答出來`
♥寫完所有愛的問題後,請點名10位朋友
♥繼續下去`
♥注意!被點名的人不能重複`
♥未滿10人者屬違規,會有報應!`
♥拍拖中的人會分手
♥單身的會一年內交不到男/女朋友
(註;;很惡毒的咀咒-_-)

♥點我既人: Hope_joanne
♥寫出填寫日期: 27/07/2008

♥愛的食物: 雪糕
♥愛的音樂:gothic rock,,,
♥愛的店舖: agnes b
♥愛的顏色: 黑色,,,
♥愛的國家: 日本,,,
♥愛的工作: doctor,,,呵呵,,,
♥愛的休閒: hea,,,-口-
♥愛的科目: 梗係英文啦,,,-口-
♥愛的甜食: 甜食係咩,,,?!,,,
♥愛的個性: 冇乜所謂,,,
♥愛的口頭蟬: 呠呠,,,
♥<愛的女人: Hebe,,,

 

 

♥愛的男人: 幫主,,,
♥愛的節日: Halloween,,,
♥愛的香水: 呠呠,,,香水好臭,,,5中2

 

 

♥愛的運動: 羽毛球,,,掛,,,-3-
♥愛的定義:你去查下字典啦,,,
♥愛我的人: 自己,,,(自戀ing,,,)

[1] 傳給10個人
[2] 照內心想法
[3] 被點到不可不寫,否則,,今生今世孤獨終老

♥1. K123Kary

♥2. Katherine930

♥3. Heidee,,,

♥4. Lam918

♥5. Crystal,,,

♥6. Currykarry,,,

♥7.  王紫欣,,,

♥8.  Kitty04064

♥9.  Mikiko624

♥10. Sin19952008

你覺得1如何: 棒棒堂既忠實fanz,,,
你覺得2如何: 好好人,,,成日都留cm俾我,,,連我係北京喎幾日都係,,,
你覺得3如何: 冇乜特別感覺,,,不過都算好人,,,因為次次上親黎都一定留cm,,,-口-
你覺得4如何: 好得意既一個女仔,,,-3-
你覺得5如何: 大傻婆一個,,,
你覺得6如何: 5 多識點形容,,,有少少神神化化
你覺得7如何: 超級無敵大好人一個,,,-口-
你覺得8如何: 成績好到過份既一個人,,,
你覺得9如何: 5 算好熟,,,所以未有太多感覺,,,
你覺得10如何: 好好好好好人,,!!,,,

發表時間:2008-07-27 12:52 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]