今朝好早起身,,,
入天水圍,,,-口-''
表姐嫁la..!!!...
夜晚係marco polo hongkong hotel 道飲,,
呠呠,,,
好耐未試過著除左校服之外既裙...-口-'''
5 慣....>3<"
♥必須發表一篇文章,將所有愛的問題答出來`
♥寫完所有愛的問題後,請點名10位朋友
♥繼續下去`
♥注意!被點名的人不能重複`
♥未滿10人者屬違規,會有報應!`
♥拍拖中的人會分手
♥單身的會一年內交不到男/女朋友
(註;;很惡毒的咀咒-_-)
♥點我既人: Hope_joanne
♥寫出填寫日期: 27/07/2008
♥愛的食物: 雪糕
♥愛的音樂:gothic rock,,,
♥愛的店舖: agnes b
♥愛的顏色: 黑色,,,
♥愛的國家: 日本,,,
♥愛的工作: doctor,,,呵呵,,,
♥愛的休閒: hea,,,-口-
♥愛的科目: 梗係英文啦,,,-口-
♥愛的甜食: 甜食係咩,,,?!,,,
♥愛的個性: 冇乜所謂,,,
♥愛的口頭蟬: 呠呠,,,
♥<愛的女人: Hebe,,,
♥愛的男人: 幫主,,,
♥愛的節日: Halloween,,,
♥愛的香水: 呠呠,,,香水好臭,,,5中2
♥愛的運動: 羽毛球,,,掛,,,-3-
♥愛的定義:你去查下字典啦,,,
♥愛我的人: 自己,,,(自戀ing,,,)
[1] 傳給10個人
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫,否則,,今生今世孤獨終老
♥1. K123Kary
♥2. Katherine930
♥3. Heidee,,,
♥4. Lam918
♥5. Crystal,,,
♥6. Currykarry,,,
♥7. 王紫欣,,,
♥8. Kitty04064
♥9. Mikiko624
♥10. Sin19952008
你覺得1如何: 棒棒堂既忠實fanz,,,
你覺得2如何: 好好人,,,成日都留cm俾我,,,連我係北京喎幾日都係,,,
你覺得3如何: 冇乜特別感覺,,,不過都算好人,,,因為次次上親黎都一定留cm,,,-口-
你覺得4如何: 好得意既一個女仔,,,-3-
你覺得5如何: 大傻婆一個,,,
你覺得6如何: 5 多識點形容,,,有少少神神化化
你覺得7如何: 超級無敵大好人一個,,,-口-
你覺得8如何: 成績好到過份既一個人,,,
你覺得9如何: 5 算好熟,,,所以未有太多感覺,,,
你覺得10如何: 好好好好好人,,!!,,,
|