|
|
| 2008-08-21 |
|
今朝落去做gym,,,
可能之前喎排太耐冇做...
宜家做一陣都覺得攰...>3<"
呠呠呠呠,,,失敗...
之後成日都係屋屋發呆...
很無聊咧,,,
又冇心機做暑期作業...
成個下就就係道睇番之前既星光,,,
哈哈,,,
拉拉的失落沙洲真的太好聽了啦...!!!
快點出專輯吧...!!!!
今晚呀媽5 係屋屋食飯,,,
老豆去睇醫生,,,
所以夜晚都係繼續 hea,,,
哈哈哈哈
|
| 發表時間:2008-08-21 11:55 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-08-20 |
|
今朝番british council...
個miss 成日亂叫名,,,
汗...>3<"
下就約左 kitty mak,,,
兩個人好無聊咁係道hea...
我攤係張床道,,,
成日訓著左...-口-''
之後決定落clubhouse 唱k,,,
呠呠,,,還是很悶啦,,,
可能係因為悶得太耐,,,
搞到之後做咩都冇興趣,,,
之後去學結他...
呠呠呠呠,,,,好累好累,,,
上完堂去剪頭髮,,,
最後都係決定5 分界...
哈哈哈哈,,,
不過今次剪短左好多耶,,,
呠呠,,,有點心痛....>3<"
呠呠呠,,,
天日又5知有咩好做la... |
| 發表時間:2008-08-21 12:06 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 249 | »
|