One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-08-25  

今日早左少少起身,,,

同老豆落去食早餐,,,

汗,,,超級後悔的咧,,,

雖然5 洗自己俾錢,,,

但係佢超多野講囉,,,

煩...!! (注意,,,上面幾行對位對得好齊呀...!!!!...神奇,,,,)

番british council,,,

白痴了,,,反什麼接龍反左一個鐘...-3-''

哈哈哈,,,原來janice 同我同一間幼稚園ga...

好好笑,,,係mtr 道相認....>口<"

之後約左kitty mak 游水水,,,

不過好hea,,,

之後上左我屋屋道hea,,,

呵呵呵呵...

禮拜4 有好戲睇la.......!!!!!!!!!....

哇卡卡卡卡,,,哇卡卡卡卡卡,,,,(奸笑中,,,)

發表時間:2008-08-25 11:12 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-08-24  

今日起身過左一陣就有得睇男籃la,,,

哈哈哈哈,,,

好看咧...!!!

夜晚睇閉幕禮,,,

悶,,,-3-''

不過總算捱過左個奧運,,,

有得睇番電視la...!!!

 

♥♥♥♥♥個人資料題♥♥♥♥♥
`1.大名係咩-bet
`2.幾多歲-`15
`3.幾年級-`f.4
`4.讀邊間-`銘賢
♥♥♥♥♥朋友題♥♥♥♥♥
`5.同冰個最fd-`王紫欣,,,或者joycelyn,,,
`6.識得最耐-` 佩儀
`7.承上,同佢有咩深刻回憶-`之前成日同佢鬧交,,,>3<
`8.最令-`不知道,,,
`9.最型-` ,,,不知道,,,
`10.最好人-` 王紫欣,,!!!!
`11.c00l- 不知道,,,
`12.最善解人意-` 5,,,
`13.最有$$-`fish fish fish fish,,,!!!!!!!
`14.最高-`Carmen,,,
`15.最叻-` 5,,,
`16.cutE-`5,,,
`17.最受歡迎-`王紫欣,,,哈哈哈哈哈
`18.最潮-`余思靈,,,!!!!!!
`19.最文靜-`冇個係,,,-3-
♥♥♥♥♥綱友題♥♥♥♥♥
`20.識得最耐-`ah_yi
`21.最好人-`5,,,
`22.fd-`很多吧,,,
`23.最受歡迎-`kather930
`24.有最多c0MMent'-` kather930
♥♥♥♥♥家人題♥♥♥♥♥
`25.有咩人-`ba呀媽,,,
`26.最中2冰個-` 邊個都52,,
`27.最憎冰個-`ba同呀媽,,,(ß廢話
♥♥♥♥♥二選一題♥♥♥♥♥
`28.TVBATV-` TVB,,,
`29.棒棒堂定黑GirL-`棒棒堂,,,
`30.鬼鬼定丫頭-` 兩個都不要,,,
`31.鬼王戀定敖牙戀-`敖牙吧,,,
`32.洪卓立定陳柏宇-` 兩個都不要,,,
`33.H0tChaFreeze-`HotCha,,,
`34.AngelababyJanice Man-` 兩個都不喜歡,,,
`35.飛輪海定S.H.E-`S.H.E!!!!!!
`36.StephyTheresa-` Theresa,,,
`37.xGQ00za-`Qz,,,
`38.MsNSmS-`Msn,,,
`39.yah00 mailH0tmail-` Yahoo,,,
`40.史迪仔定chip&dalE-` chip ‘n dale,,,
`41.MickeyMinniE-` mickey,,,
`42.速成定倉頡-` 倉頡,,,
`43.唐老鴨定Daisy-` 唐老鴨,,,
`44.大口仔定Kuromi-`大口仔,,,
`45.狗狗定貓貓-`狗狗,,,
`46.藍定紫-` ,,,
`47.惡吻定2-` 兩個都不太喜歡,,,
`48.PSPnDs-`5 打機的,,,
`49.跑定勁舞-` 呠呠,,,在下不碰這些的,,,
♥♥♥♥♥點比人♥♥♥♥♥
`50.開始吧``(我會sD返比你地的')<-----自己c0py!

誰想做就做吧,,,

反正這個沒有規定一定要點人,,,

 

余思靈,,,要留意第13同第18題呀,,!!!!!

發表時間:2008-08-25 12:09 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]