|
|
| 2008-08-17 |
|
今朝起身睇phelps,,,
哈哈哈哈哈...
終於拎到第8面金牌la..!!!
證明我支持USA 係正確的..!!!
睇完就出去九龍灣,,,
飲完茶行左一陣,,,
之後番屋屋打麻雀,,,
又輸錢la...
飆淚ing...
打完出apm,,,
呠呠,,,
好多人係道睇奧運...
夜晚番彩虹食飯,,,
番到屋屋睇跳水,,,
個發瘟電視台無啦啦插左一段羽毛球比賽入黎,,,
呠呠,,,
d 觀眾真係好5 掂lor...
係咪大陸d 人全部都咁冇禮貌ga...
睇比賽未睇比賽lor,,,嘈乜鬼呀...
嬲爆...
|
| 發表時間:2008-08-17 11:06 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-08-16 |
|
今朝一早起身就俾人嘈...
不斷問我做完暑期作業未...
汗,,,簡直係疲勞轟炸,,,-3-''
跟住我就好努力咁作左兩篇文,,,
呠呠,,,嘔心瀝血的咧...!!!!
食lunch 喎時睇sweeney todd,,,
本來諗住會好好睇,,,(起碼會夠血腥先啦...)
點知成套野冇劇程咁制,,,
悶爆...
除左開頭,,,d 氣氛幾好,,,
但係後面淨係不停咁殺人,,,
悶到嘔....
d 血又要假爆,,,
一d 都5 血腥,,,,都5 明點解會因為血腥而俾人編左做3級片,,,-3-''
anyway,,,幾中2個女主角,,,呵呵,,,
d 戲服好正..!!!
失望到極點....-3-''
黃昏出左去拎書...
之後去葵芳諗住食飯...
點知老豆話食左藥好眼訓...
最後要買外賣番屋屋食...
夜晚睇男籃,,,德國VS中國,,,
d 觀眾真係好黑人憎lor 唔該,,,
一到德國既球員拎住個波就係道噓,,,
一到中國既球員拎住個波就不停咁,,,"加油加油..."
超級反感...
不過冇所,,,反正中國都一定贏5到男籃的,,,
金牌一定係usa 拎ga..!!!...usa 加油..!!! |
| 發表時間:2008-08-17 12:17 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 249 | »
|