One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-08-17  

今朝起身睇phelps,,,

哈哈哈哈哈...

終於拎到第8面金牌la..!!!

證明我支持USA 係正確的..!!!

睇完就出去九龍灣,,,

飲完茶行左一陣,,,

之後番屋屋打麻雀,,,

又輸錢la...

飆淚ing...

打完出apm,,,

呠呠,,,

好多人係道睇奧運...

夜晚番彩虹食飯,,,

番到屋屋睇跳水,,,

個發瘟電視台無啦啦插左一段羽毛球比賽入黎,,,

呠呠,,,

d 觀眾真係好5 掂lor...

係咪大陸d 人全部都咁冇禮貌ga...

睇比賽未睇比賽lor,,,嘈乜鬼呀...

嬲爆...

發表時間:2008-08-17 11:06 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-08-16  

今朝一早起身就俾人嘈...

不斷問我做完暑期作業未...

汗,,,簡直係疲勞轟炸,,,-3-''

跟住我就好努力咁作左兩篇文,,,

呠呠,,,嘔心瀝血的咧...!!!!

食lunch 喎時睇sweeney todd,,,

本來諗住會好好睇,,,(起碼會夠血腥先啦...)

點知成套野冇劇程咁制,,,

悶爆...

除左開頭,,,d 氣氛幾好,,,

但係後面淨係不停咁殺人,,,

悶到嘔....

d 血又要假爆,,,

一d 都5 血腥,,,,都5 明點解會因為血腥而俾人編左做3級片,,,-3-''

anyway,,,幾中2個女主角,,,呵呵,,,

d 戲服好正..!!!

失望到極點....-3-''

黃昏出左去拎書...

之後去葵芳諗住食飯...

點知老豆話食左藥好眼訓...

最後要買外賣番屋屋食...

夜晚睇男籃,,,德國VS中國,,,

d 觀眾真係好黑人憎lor 唔該,,,

一到德國既球員拎住個波就係道噓,,,

一到中國既球員拎住個波就不停咁,,,"加油加油..."

超級反感...

不過冇所,,,反正中國都一定贏5到男籃的,,,

金牌一定係usa 拎ga..!!!...usa 加油..!!!

發表時間:2008-08-17 12:17 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]