One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-06-14  

今朝番british council,,,

眼訓得不得了...-口-''

勁辛苦先挨到落堂...

番到屋屋又可以hea lu,,,

呀ba呀媽上左大陸,,,,

下就5 知係邊道,,,

聽到有人評人唱歌,,,

"他沒有五音不全,,,只是三音不全,,,

就是高音,,,中音,,,跟低音,,,"

勁爛...同翁sir喎d不相伯仲,,-口-''

夜晚睇apprentice,,,

哈哈哈,,,勁好笑,,,

又冇左一日la,,,

仲未溫書...點算...-3-''

發表時間:2008-06-14 11:33 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-06-13  

今日番到去,,,

不斷聽到"水母郵票..."...

究竟邊個咁大整估,,,係都要用水母黎做郵票個topic呀..?!...

考中文listening同埋作文...

呠呠,,,

listening 有很多都不確定耶,,,

走喎時勁大雨,,,

好彩有帶姐,,,汗...>3<"

番到屋屋,,,

已經濕晒lor 唔該...

下就番番學校練歌...

fish 完全進入瘋狂狀態...-口-''

本來話練到4點半就變左5 點,,,

搞到我之後上堂勁趕,,,

計數計到我崩潰,,,

之後趕番屋屋食飯,,,

夜晚出去接機,,,

本來應該9 點半番到黎的,,,

點知後尾話行李多得制,,,

要幫手車入天水圍...

不過都好,,,

由出門口到番屋屋,,,

我差5多訓左兩個鐘...

好爽耶,,,

考試,,,我真的好討厭你...

發表時間:2008-06-13 11:51 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]