|
|
| 2008-06-14 |
|
今朝番british council,,,
眼訓得不得了...-口-''
勁辛苦先挨到落堂...
番到屋屋又可以hea lu,,,
呀ba呀媽上左大陸,,,,
下就5 知係邊道,,,
聽到有人評人唱歌,,,
"他沒有五音不全,,,只是三音不全,,,
就是高音,,,中音,,,跟低音,,,"
勁爛...同翁sir喎d不相伯仲,,-口-''
夜晚睇apprentice,,,
哈哈哈,,,勁好笑,,,
又冇左一日la,,,
仲未溫書...點算...-3-''
|
| 發表時間:2008-06-14 11:33 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-13 |
|
今日番到去,,,
不斷聽到"水母郵票..."...
究竟邊個咁大整估,,,係都要用水母黎做郵票個topic呀..?!...
考中文listening同埋作文...
呠呠,,,
listening 有很多都不確定耶,,,
走喎時勁大雨,,,
好彩有帶姐,,,汗...>3<"
番到屋屋,,,
已經濕晒lor 唔該...
下就番番學校練歌...
fish 完全進入瘋狂狀態...-口-''
本來話練到4點半就變左5 點,,,
搞到我之後上堂勁趕,,,
計數計到我崩潰,,,
之後趕番屋屋食飯,,,
夜晚出去接機,,,
本來應該9 點半番到黎的,,,
點知後尾話行李多得制,,,
要幫手車入天水圍...
不過都好,,,
由出門口到番屋屋,,,
我差5多訓左兩個鐘...
好爽耶,,,
考試,,,我真的好討厭你... |
| 發表時間:2008-06-13 11:51 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 249 | »
|