One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-06-16  

今朝考英文list 同 comp...

comp 用左半個鐘黎作,,,

用左10分鐘黎減字,,,

之後d 時間用左黎訓覺...-口-''

我驚list 喎時會好似test咁訓著左,,,

miss左幾個答案,,,

不過這次 list 還蠻容易的咧,,,

不過有人話做5晒,,,

有點可惜...

係荔枝角地鐵站見到winky,,,

呵呵呵呵,,,

下就訓覺之後都係訓覺,,,-口-''

眼訓到不得了,,,

夜晚溫書...

徹底地崩潰了,,,

唉,,,有時候真的很羨慕那些不用上學的孩子,,,-3-''

發表時間:2008-06-16 11:20 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-06-15  

今朝早左去飲茶...

好齊人...-口-'

番到黎...訓到差5多5 點...

溫左一陣書...

之後掛住睇電視,,,又放棄左...

呠呠...=3="

點名遊戲 

請注意
-被點名的人不能拒絕
-不能重覆點名
-必須完成80條問題
-點名後須在點名者的網誌中留言 

 

-1.被點下的人-必定要做喔               

 

 

 

想做就做啦                                                                                                                                                                                                       
 
-個人
♥4.你叫咩名? bet芝

♥5.你系男定女? 女                                                      
♥6.性取向? 男,,!!,,,                                                          
♥7.幾歲? 14
♥8.住邊? 碧海藍天,,,
♥9.讀咩學校? 銘賢書院
♥10.屋企有幾多人? 3個,,,
♥11.同邊個關系最好? 諗5到,,,

-朋友
♥12.多吾多朋友? 不多,,,                                        

♥13.寫5個朋友既名 王紫欣,,,謝依,,,joycelyn,,,tiff,,,呀妹...
♥14. a.好吾好人? 5好人都5會同佢做朋友啦,,,白痴...                                                           
♥15.如果同佢地拍拖會點?  下,,,我5係TB,,,
♥16.如果你同c.嘈會點? 會冷戰...-口-''                                 
♥17.如果d.同你講鍾意a...  傻眼,,,
♥18.如果要你同b.上床先可以救到地球` 咁大家一齊死啦...                 
♥19.承上題`如果比你揀`你會揀邊個同你上床?  都話我5係TB 咯,,,                               
♥20. a.至d.`邊個最應該比外星人捉去研究? 你..!!... 

 

 

-學校
♥21.小學定中學? 大學,,,

♥22 咩班? 3B...
♥23.班號幾多? 35...                                                                     
♥24.班主任系邊個? miss law,,,(such a pitty...-3-")
♥25.好吾好人?  佢都叫好人...世界冇衰人lu,,,                                                     
♥26. 10號既同學男定女?  男,,,                                                      
♥27. 23號同17號系咪朋友? 5知,,,
♥28. 如果25號同39號拍拖會點? 女同女既拍拖..?!..                                                        
♥29. 6號多吾多野講? 5知邊個黎既,,,
♥30. 14號曳吾曳? 5知邊個...-口-''                                                 ♥31. 37號話要咀你會點?  下下,,,喎個謝依黎個喎...-口-''                                                                ♥32. 最鍾意邊個no?  全部都5中2...

-屋企
♥33.你屋企幾大? 你自己黎數...

♥34.溫暖嗎?  5溫暖,,,                                                ♥35.有無兄弟姊妹?  冇,,, 
♥36.有既`討厭嗎? 都話冇咯,,,                                                     ♥37.屋企人高吾高? 5高...
                                                                                                       
♥38.屋企入面邊個最惡? 呀ba...                                                        ♥39.屋企入面邊個最曳? 肯定我啦唔該,,,                                                             ♥40. 老爸睇吾睇4仔 點知佢咁多,,                                                                                                                               ♥41.有無試過撞破老爸老媽{做野} 冇,,,
 
♥42.有無試過吾小心上左咸網比老爸老媽見到? 冇上過,,,                                           ♥43.甘特登既又有無? 真係冇上過呀...-口-''

♥44.你愛你的家人嗎? 5愛,,, 

 

 

-2選1

 

 

 

♥45.電視vS電腦-電腦,,,                                                                                                                                            ♥46.台劇vS韓劇-台劇,,,
♥47.飛輪海vS棒棒堂-飛飛,,,                                                    ♥47.Freeze vS HotCha-兩個都5要,,,
49.Notebook vS Desktop- Notebook,,,-口-''
♥50.九方vS速成 - 我淨係識打倉頡,,,
51.Eason vS Leo- Eason,,,
52.Stephy vS Kary- 兩個都5要...
53.HOCC vS Sammi- Sammi,,,
54.Nokia vS SE- 兩個都還好耶,,,
♥55.跳舞vS唱歌- 唱歌,,,                                                                ♥56.小說vS漫畫 - 小說啦梗係,,,                                                                                                                       ♥57.TB vS TBG- 兩個都5要,,,

♥58.PSPvSNDS- 冇所謂,,                                                                                                                                         ♥59.愛情vS友誼 - 兩樣都5要,,,
♥60.家人vS金錢- 錢呀錢呀錢呀..!!!... 

 

 


-愛情
♥61.有無鍾意既人? 冇,,,

♥62.暗戀定明戀定單戀定拍緊拖? 冇,,,                                           ♥63.暗戀既`有無諗過表白? 都話冇咯,,,
♥64.佢好吾好人? 你盲ga?                                                                                                                                         ♥65.同佢講d咩? 我都話左冇啦,,,                                                                                                                               ♥66.用1首歌形容佢- 你好煩,,,                                                                                                                                   ♥67.用1首歌形容你地而家既關系- 你夠未呀,,,                                             
♥68.如果有人用300萬買你既愛情你肯吾肯? 肯,,,如果我冇中2既人,,,
♥69.如果上帝比1日你同佢調轉身份`你第1樣野做既系咩? 殺人,,,
♥70.你個朋友蹺你牆腳會點? 殺左佢,,,,
♥71.而家幾點? 11:34                                                               ♥72.用緊XP定vista?  XP,,,,
♥73.用緊咩瀏覽器? 5知...-口-''
♥74.msn同邊個傾緊? 空氣,,,
♥75.對上1次同邊個傾電話? 5記得lu,,,                                                     ♥76.聽緊咩歌? 冇聽歌,,,
♥77.食左飯未? 食左,,,

發表時間:2008-06-15 11:34 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]