|
|
| 2008-06-04 |
|
琴晚做VB做到勁夜,,,
搞到今朝5知醒,,,-口-''
番到去,,,
努力的溫中文,,,
明明就係test 第10課,,,
格離班都係咁講,,,
係你先至死都話係8-10 既姐,,,
好過份lor,,,
CL,,,
終於交左,,,
唉,,,真係好煩,,,-口-''
RSC,,,
好耐冇見過呀sir...
不過都好,,,
佢d堂太悶la,,,
double eng,,,
presentation,,,
勁驚,,,5知點解...-口-''
放學番屋屋hea,,,,
冇做過野咁制,,,
exam 都5知點算,,,
|
| 發表時間:2008-06-04 11:48 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-03 |
|
今朝assembly,,,
冇左兩堂半,,,
開心...
eng ,,,
presentation,,,
仲未抽到我...
第二堂落去借書,,,
用黎summer holiday既時候做report喎,,,
揀左3本睇過既,,,
要吹都易d 丫...
哈哈,,,
phy,,,
之後有野想問呀sir,,,
點知太多人問野,,,
之後又有人用phy lab,,,
搞到冇得問...
geog,,,
勁眼訓...-口-''
放學chior party,,,
d f.1 拎完野食先到我地...
我地去到喎時已經係冇晒lor,,,
真係少少都冇淨...
餓爆,,,
反遊戲喎時同joycelyn 呃糖食,,,
哈哈,,,
番到屋屋,,,
開始做VB,,,
勁煩lor...
做到最後先至5得,,,
想打爆部機...-口-''
死啦,,,
act bk又未做,,,
中文test 又未溫...
大件事la.... |
| 發表時間:2008-06-03 11:53 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 249 | »
|