|
|
| 2008-05-15 |
|
今朝遲左出門口,,,
又打的番學,,,
點知打的又早得制,,,
番到去門都未開...-口-''
hist & maths & chin,,,
悶爆,,,
不停地徘徊係訓覺同聽書之間,,,
PE,,,,
最最最最討厭既PE堂,,,
呠呠,,,
又係打排球,,,
悶...>3<"
中史,,,
好少可上中史堂都咁眼訓...-口-''
PTH,,,
list exam,,,
難得5洗出貓都合格,,,
開心...>3<"
放學同tiff 去食lunch,,,
on the way 見到miss law,,,
120% 地影響我既心情,,,
too bad..-口-''
番到學校去借書...
俾我借到darren shan 既第二集,,,
太棒了,,,
夜晚上完堂勁燥,,,
個白痴老豆仲要係道鬧鬼住晒,,,
咁岩手拎住一支木棍...
差d 想一棍打死佢,,,-口-''
努力趕VA ing,,,
|
| 發表時間:2008-05-15 11:21 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-05-14 |
|
琴晚超級眼訓...
12點幾就訓左lu,,,
點知第二朝仲眼訓過平時,,,-口-''
EPA,,,
沒有高form 在,,,
終於可以用自己的classroom了,,,
RSC,,,
個5知咩牧師黎代課,,,
悶爆,,,-口-''
eng ...
miss wong 終於捨得派compre test了,,,
94,,,還可以吧...
伯好勁,,,拎到95...
放學同傻婆一齊上左黎,,,
呵呵呵,,,
hea左好耐,,,
夜晚掛住睇電視,,,
乜都冇做咁制...-口-'' |
| 發表時間:2008-05-14 11:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 249 | »
|