One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-05-03  

今朝差d 5知醒番british council...-口-''

呠呠,,,

5開風扇,,,5開冷氣,,,5開燈,,,

完全5 用電,,,

勁..!!...

放學約左sheila 行街,,,

某某係我打俾佢既時候先至起身...-口-''

足足等左佢9個字,,,汗...

行左一陣就番屋屋,,,

實在不行,,,之前那45分鐘,,,腳已經痠了,,,

番到屋屋仲趕得設睇電視,,,

好野..!!...

夜晚終於睇完用黎做book report 本書la...

悶爆...-口-"

哂我時間..!!...

睇project runway & 星光2,,,

呠呠,,,

千娜走了,,,

後面那些哭得比她還慘,,,

可愛,,,>3<"

星光1班跟星光2班的對唱,,,

130% 的期待,,,

呵呵呵呵....

發表時間:2008-05-03 11:38 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-05-02  

出門口喎時,,,

勁大雨,,,

冇帶姐,,,結果淋濕晒,,,-口-''

番到學校,,,

努力溫eng quiz 中,,,

RSC,,,

畫什麼人生什麼什麼圖,,,

呵呵,,,

原來我可以這麼悲觀的咧,,,

自豪中...

eng quiz,,,

尚可接受,,,

夜晚努力煲小說中,,,

呵呵,,,

終於放假la...

要努力學唱we are ready,,,

發表時間:2008-05-02 11:45 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]