One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-05-01  

今朝訓到12點幾先起身,,,

睇左陣電視,,,

呠呠,,,

weekday 既programme 真係悶到爆...

1點幾又訓過,,,

訓5到5 點幾,,,

呠呠,,,

訓醒仲係覺得好眼訓...

汗..-口-''

夜晚開始做功課,,,

呠呠,,,

好悶呀...>3<"

又開始煲小說lu,,,

呵呵呵呵

天日又要番學,,,

痛苦,,,

點解5放多一日假呢...

發表時間:2008-05-02 12:24 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-04-30  

今日兩堂assembly,,,

呠呠,,,

沉睡中,,,

中史派卷,,,

呠呠,,,,打擊,,,,

hist,,,

第一次咁俾心機聽書,,,

可能因為assembly 訓左,,,

5眼訓掛,,,-口-''

lunch 跟sheila,,,

phy派卷,,,

又一大打擊,,,

跟住到geog,,,

呠呠,,,一日三次既打擊,,,

想死ing,,,-口-''

中文堂,,,

俾連家寶吱,,,咁我未尖叫lor,,,

俾miss law 聽到,,,

佢問我做咩尖叫,,,

我未答佢...."俾人吱呀,,,"

佢話..."你5係第一次個la 喎,,,"

我未答lor,,,"我係俾人吱先叫姐,,,"

勁5 鋸lor,,,(基本上由上次TSA 單野開始就已經好5鋸佢,,,)

你當我白痴ga...

5係俾人吱,,,我會5會無啦啦尖叫呀,,,

你用下腦啦...

人做miss 你做miss,,,

做到你咁xyz 真係第一次見,,,

要我地幫你搞birthday party..?!..

5咒你早日番天堂未算你好彩lor,,,

俾錢..?!...

fine...10蚊,,,我豪俾你,,,

我買張ys card都5 止10 蚊啦,,,,

哼...!!!...

放學同sheila 走,,,

呵呵呵,,,

很完美的planning,,,

夜晚出街食,,,

呠呠,,,

超級眼瞓....

番到屋屋睇J2,,,

見到播黑糖,,,

仲好似係睇1集...

不過冇興趣...-口-''

呠呠呠,,,

宜家諗起miss law 單野仲係好嬲,,,

激死人la..!!!!!!!!

發表時間:2008-04-30 10:48 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]