|
|
| 2008-05-21 |
|
我朝番到去,,,
努力背中文ing,,,
勁難囉唔該...-口-''
music,,,
無啦啦話exam,,,嚇死人....
maths,,,
呵,,,
有mini 版既珍寶珠呀,,,
HEC presentation,,,
呠呠,,,
我整喎part 真係同其他人喎d 好5 同...-口-''
eng,,,
成堂不停咁笑...
miss wong 掛住check ERS,,,
5 得閒理我地,,,哈哈,,,
中文默書...
漏左一個字呀,,,,
慘...-口-''
lunch 同sheila 去左間cafe 道食,,,
之後上黎hea左陣,,,
夜晚睇完bones 又要睇without a trace,,,
好忙....>3<"
|
| 發表時間:2008-05-21 11:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-05-20 |
|
琴晚難得咁早訓...-口-''
朝頭早番到去,,,
個個都勁5 夠訓既樣...
梗係啦,,,
琴日咁鬼多野做...-口-''
eng ,,,
勁悶...
不停咁望錶,,,
搞到我以為隻錶壞左...
5識郁...
汗,,,,-3-''
double 中文,,,
過得還蠻快的咧,,,
maths test,,,
有條mc,,,明明寫岩左,,,
係最後喎分鐘又改左佢,,,咁就冇左6分...=口=
放學4人行去食lunch,,,
fish 不停咁話,,,
行下先啦,,,行下先啦,,,
行下行下,,,行左去深水埗...-口-''
厲害..!!...
入左銘賢3年,,,
第一次行咁耐去食一餐飯...
之後去練歌,,,
呠呠,,,
冇譜,,,要4個人share 一份...
d 歌詞又print 得勁難睇,,,
完全睇5到lor,,,>3<"
夜晚睇shark,,,
呵呵,,,
好好睇,,,
雖然已經係第2個season,,,
不過還是很棒..!!... |
| 發表時間:2008-05-20 10:44 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 249 | »
|