One of my favourite character from Twilight,,
         One of the hottest actress in the universe....
         She's Ashley Greeney,,,
betsy999
暱稱: bEt``芝
性別: 女


2008-05-21  

我朝番到去,,,

努力背中文ing,,,

勁難囉唔該...-口-''

music,,,

無啦啦話exam,,,嚇死人....

maths,,,

呵,,,

有mini 版既珍寶珠呀,,,

HEC presentation,,,

呠呠,,,

我整喎part 真係同其他人喎d 好5 同...-口-''

eng,,,

成堂不停咁笑...

miss wong 掛住check ERS,,,

5 得閒理我地,,,哈哈,,,

中文默書...

漏左一個字呀,,,,

慘...-口-''

lunch 同sheila 去左間cafe 道食,,,

之後上黎hea左陣,,,

夜晚睇完bones 又要睇without a trace,,,

好忙....>3<"

發表時間:2008-05-21 11:18 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-05-20  

琴晚難得咁早訓...-口-''

朝頭早番到去,,,

個個都勁5 夠訓既樣...

梗係啦,,,

琴日咁鬼多野做...-口-''

eng ,,,

勁悶...

不停咁望錶,,,

搞到我以為隻錶壞左...

5識郁...

汗,,,,-3-''

double 中文,,,

過得還蠻快的咧,,,

maths test,,,

有條mc,,,明明寫岩左,,,

係最後喎分鐘又改左佢,,,咁就冇左6分...=口=

放學4人行去食lunch,,,

fish 不停咁話,,,

行下先啦,,,行下先啦,,,

行下行下,,,行左去深水埗...-口-''

厲害..!!...

入左銘賢3年,,,

第一次行咁耐去食一餐飯...

之後去練歌,,,

呠呠,,,

冇譜,,,要4個人share 一份...

d 歌詞又print 得勁難睇,,,

完全睇5到lor,,,>3<"

夜晚睇shark,,,

呵呵,,,

好好睇,,,

雖然已經係第2個season,,,

不過還是很棒..!!...

發表時間:2008-05-20 10:44 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]