|
|
| 2008-05-06 |
|
今朝一早起身上網報british council,,,
呠,,,累死了,,,
hist,,,
悶悶悶,,,
PE,,,
受難ing,,,
打排球,,,隻手勁痛lor,,,
中史,,,
有人問grandma 經歷過八年抗戰未...
跟住我問,,,係咪再早d 呀...
然後黃冬曙無啦啦彈左句,,,,甲午戰爭,,,
笑死我,,,
之後講講下野,,,
傻婆彈左句海底奇兵,,,
黃冬曙即時o左,,,
爆笑ing,,,
放學同sheila 番屋屋,,,
之後出灣仔會展,,,
喎個"一心一印迎奧運音樂會,,,"
去同歌手合唱we are ready,,,(實質做背景,,,-口-'')
明明話有eason,,,
點知都係冇,,,
變左一大堆,,,
有freeze,,,hotcha,,,泳兒,,,周柏豪,,陳柏宇,,衛蘭,,衛詩,,關楚耀,,鍾舒漫,,農夫,,
明明話10點完就變左11點半先完,,,
番屋屋既必經之路---商場都山左門,,,
唯有搭的士番屋屋,,,
呠呠,,,
天日5知起5起到身呢...
|
| 發表時間:2008-05-06 12:49 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-05-04 |
|
今朝10點幾俾n個鬧鐘嘈醒,,,
有打爛晒d 鬧鐘既衝動,,,
我琴晚2點幾先訓呀...
俾我訓多一陣得5得呀...-口-''
起身努力搵作文,,,
呠呠,,,
搵黎搵去都仲係差一篇...>3<"
開始煲小說,,,
煲到勁眼訓,,,
呠呠呠,,,
禮拜日基本上係冇電視好睇既,,,
唯有stuck 係間書房,,,唉...
努力向VA 進發ing,,,
n個骷髏骨,,,
畫死人la,,,!!!,,,
屋屋3個人,,,
同時大大聲咁播住5同既音樂,,,
為左大聲過佢地...
我狂播呀信d 歌,,,
呵呵,,,嘈爆....>3<"
天日要唱we are ready了,,,
宜家先真正知道首歌有幾悶...-口-''
黎黎去去都係喎段,,,
呠呠,,,算... |
| 發表時間:2008-05-04 10:52 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 249 | »
|