|
|
| 2008-04-21 |
|
琴晚好早訓落床,,,
點知訓5着>3<"...
攤到差5多2點先訓得着,,,
5點幾就要起身溫書...
都怪琴日掛住煲小說,,,
訓得3個幾鐘,,,
想死...-口-''
assembly,,,
睡死了...
double eng,,,
呵呵呵呵,,,
choi choi BB,,,
miss wong 既英文又"勁"左la,,,
don't using 都講得出...好野..!!..
EPA test,,,
死左...
明明寫住visible,,,,我點會睇左invisible ga...-口-''
Chem,,,
比想像中好,,,
番到屋屋,,,
眼訓得想死...
天日test geog la...
點算,,,
一半都未溫到,,,
|
| 發表時間:2008-04-21 11:11 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-04-20 |
|
今朝俾人嘈醒,,,
話佢地去拜山,,,
叫我5洗去lu,,,
呵呵,,,
過左一晚,,,
好似病得勁左,,,
點算...>3<"
煲小說..!!...
搵到一本係超級血腥的...
我中2..!!...
成日掛住睇小說,,,
完全唔記得要溫書...
白痴左...>3<"
夜晚又出左去彩虹食飯,,,
番到黎累死了,,,
今晚又5知要溫書溫到幾點lu...-口-'' |
| 發表時間:2008-04-20 11:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 249 | »
|