|
|
| 2008-04-09 |
|
今日assembly 悶死左,,,
呠呠,,
之後聽分科既talk,,,
呵呵,,,
理科+PA=my first chioce,,,
eng 堂,,,
差5多訓着左...>3<"
maths,,,
呵呵呵,,,
我中2 宜家呢d 數...
做完成個人醒晒....
哇卡卡卡卡,,,
放學去咩oral programme,,,
呠呠,,,
悶死左,,,
之後同謝依走,,,
兩個一路行一路狂笑...>3<"
番到屋屋努力地hea,,,
呵呵,,,
假期假期,,,
我就黎搵你la...!!...
|
| 發表時間:2008-04-09 11:13 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-04-08 |
|
琴晚又掛住睇小說,,,
冷落左周公了,,,對不起唷...>3<"
番到去陪joycelyn佢地落左去釘board,,,
呵呵呵呵,,,
music堂,,,
60%訓着左,,,-口-''
RECESS,,,
背歌詞中,,,
hec,,,
兩堂我先縫得1條骨,,,
呠呠呠,,,真係慢...
lunch 同joycelyn佢地食,,,
呠呠,,,lunchtime concert好糗唷,,,
alto 比soprano 大聲多了,,,
係mic 的問題..!!!...
eng,,,
再次遺忘了那本ERS...-口-''
放學去chior,,,
超少人的,,,
教新歌,,,還可以接受了...
去7-11,,,
呠呠,,,睇到d 糖就傻左,,,
呵呵呵,,,
made in Japan的果然是比較tasty,,,
夜晚hea 下hea 下就冇左lu,,,
呠呠,,,
快d 到禮拜五..!!... |
| 發表時間:2008-04-08 10:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 249 | »
|