|
|
| 2008-04-29 |
|
琴晚做HEC 做到好夜,,,
一路縫野一路整ppt,,,
狂篤到手指...-口-''
番學喎時差d 5記得拎HEC 個袋,,,
番上屋屋拎,,,
比平時遲左,,,
所以搭的士番去...
(其實係因為我懶,,,5想行...)
同傻婆練歌歌,,
呠呠呠,,,
好失敗...>3<"
reading section俾人用左黎講義工既野,,,
呠呠,,,
叫我去同小學生反,,,姐係叫我郁手打人姐,,,
對住班白痴仔,,,
我忍得住就奇啦,,,
HEC,,,
超趕,,,
縫既時候又吉損d 手指..痛,,,,>3<"
中文堂,,,
講班會活動,,,
12號去燒野食喎,,,
放學去chior,,,
走既時候咁岩見到排球既師生賽,,,
呵呵,,,
努力研究ing,,,
不過是研究老師的衣著,,,
呠呠,,,什麼張嘉惠老師的上衣應該配miss chan 的褲子,,,
比較match..!!...
番屋屋途中見到蔡sir,,,
傾左一陣計,,,
呵呵,,,可愛,,,
夜晚努力HEC project,,,
呠呠,,,超級麻煩的說,,,
|
| 發表時間:2008-04-29 11:46 PM [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-04-28 |
|
朝頭早番到去,,,
勁hea,,,
已經5想再溫書lu...
double eng,,,
痛苦,,,
hist 派test,,,
呠呠,,,
比想像中好一點點吧...
double中文,,,
作文...
求其寫d 野就算lu,,,
費事留番lunchtime 作,,,
lunchtime要黎溫書ga..!!...
phy 好驚,,,
最後喎兩分鐘先計到個答案...
嚇死左...-口-''
之後又英文...
trible 了..!!...
夜晚努力咁做hec的東東,,,
呠呠,,,好麻煩...
早知道就不弄這個嘛...>3<" |
| 發表時間:2008-04-28 11:32 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 249 | »
|